Crystal Palace

0
Honken

...satt i administration, kommer att förlora 10 poäng, går vi om dom iaf :-P

www.holmesdale.net/page.php?id=82&story=4628

1
BIG FAT LAD

Synd på en klassisk klubb, men de måste väl hitta en köpare tycker man.

Nice att vi går om. Hade varit skönt med ett 3-0 resultat mot dem och 2 pinnar extra också istället för 0-0, men det är väl att hoppas för mycket.

0
SBN

läser just att även cardiff just nu är nära administation men har 28 dagar på sig att hosta upp. annars 10p avdrag.

1
BIG FAT LAD

Jag har tappat all moral och heder för nu ***** ska vi till play-off, så nu skiter jag fullständigt i Cardiff! Hoppas därför det går åt fanders för dem och att de losar 10 sköna pinnar. Vi ligger så långt efter play-offplats förresten så det är nog nästan ett måste att det blir så (om man ska vara ärlig).

0
Honken

beror på hur Leicester sköter sig i sina hängmatecher, kan vara 8 poäng upp men kan också vara 2 ;) Vinst på Lördag och Leicester förlorar så är vi om, då sätter vi iaf lite press.

Allt vi kan göra är ju att vinna själva, tror inte att lagen där uppe kommer gå som tåget.

1
BIG FAT LAD

Håller med dig, Honken. Blev dock lite skräckslagen när jag såg hur det verkligen låg till i tabellen när jag kollade idag. De tre översta är bara att glömma och de andra tre har bra mycket mer poäng än oss. Vi måste vinna typ 4 matcher mer än de tre lagen på de 16 matcher som är kvar, och det blir nog halv-tight, tyvärr. Det är bara att hoppas att McDonald börjar leverera senast på lördag plus lite flyt med övriga resultat så kanske det går.

0
SBN

rent egoistiskt håller jag med om att jag gärna tar en playoff plats före cardiff pga 10p avdrag. vem kommer ihåg det om 3 säsonger.

regler är till för att följas och fuskar man med dom är det inte mer än rätt att man ska straffas.

Svara på inlägget

Du måste vara inloggad för att skriva