Lirar AJ imorgon? det som står och väger ifall man skall för en gång skull sätta en slant på borovinst imorgon.. 1,9 hemma känns mer än oki för min del.. dags att det händer lite saker nu..
3 nya enkla poäng skall bärgas. 3-1 känns det som , bara att casha in igen från spelbolagen.
Efter att prickat 1-4 i förra matchen tror jag bestämt att jag kommer öka siffran på tröjan ytterligare med en 3-2 seger.
Vore skönt att följa upp med en vinst imorgon. Mcmanus in direkt bredvid wheater, och grounds förslagsvis som vänsterback med mcmahon till höger. Robson kanske lirar med från start imorgon.
COME on BORO!!
Jag tror att McManus kan vara den rätta att ha bredvid DW. Förhoppningsvis så får han ordning på både sitt spel och liv. Jag tyckte faktiskt att Wheater och Grounds spelade väldigt bra ihop i lördags men då var ju inte motståndet direkt på topp.
Både Osbourne och Robson tränade idag så nu finns det lite variationer på mitten. Vi får se var Arca spelar :-)
Ska bli spännande att se hur vi hanterat resultatet från i tisdags. Hoppas givetvis på en fin seger idag. Någon som har radio/videolänk till matchen?
Coyne
McMahon - Wheats - Grounds - Hoyte
Flood - Oneill - Robson - Johnson
Lita - Killen
Steele, Taylor, McManus, bennet, Arca, Franks, Williams
Arca out! min lördag är räddad!
Samma som alltid: www.magichitzradio.com/popupplayer.htm
Är rädd att det blir en klassisk/typisk Boromatch, efter ett bra resultat kommer alltid ett dåligt. Tippar ändå 1-1. Lita.
1-1 är ju bättre än 0-3 ;)
Var det Killens första skott på mål efter fyra matcher?
ungefär
och nu förklarar de varför man ska ha en vänsterfotad spelare som vänster back
wheats i överkanten på ribban efter hörna
dubbel
Flood nära årets mål men blev tacklad precis när han skulle skjuta
NEJ, som det brukar, bra i början och då slutar det med... ni vet vad
Det verkar som att vi äger dom, bara mål nu med.
Johnson osynlig idag. Ligger Bristol City före oss i tabellen?
VARFÖR TROR NI DOM SA ATT MITTFÄLTET SÅG STARKT UT IDAG???!!! VA!
nej precis bakom, men vi har inte vunnit mot något lag som ligger top 12 hemma
...dubbelstep over...
Johnson börjar med överstegare. Fattas bara att kommentatorn slänger ur sig sitt favoritutttyck \"Godness gracious me\" så vet vi att vi är rökta.
Uwe Fuchs...det var fan inte igår...det är för lite tyskar i dagens Boro...:-)
var väl lån va? 95? 9 mål eller något sådant
Trivia Uwe Fuchs:
\"His father Fritz Fuchs is also a coach and a former player. His uncle Werner Fuchs was also a coach before he died.\".
Fritz und Werner alltså.
9 mål på 13 matcher enligt Wikipedofilia. Vi har för lite tyskar i dagens Boro...
Antal rätt tippade resultat 0!
vet ni att man kan se det på tröjorna hur många rätt man har nu? :)
jo,men jag glömmer alltid att tippa ;)
du har fan en 3a!
du gör ju inget annat
Har varit med i den där tipstävlingen max fyra gånger i år tror jag. Couldnt care less...
haha moget o inte bry sig bfl?
jag är totalt kattastrofal på o tippa överoptimist när det gäller boro aldrig satsat på förlust
verkar se bra ut...
men fan har gjort det många gånger för... den ska bara in!
Fan.
Vi får inte hål på dem.
jippi rött kort
!
Satans jävla typiskt boro, nu blir de förlust...
Rött på Robson. Avstängd då väl. Dagens bäste spelare. Domar*****.
BRA KILLEN!!!! asså förfan!!!
Miss igen av Killen. Vad är det för fel på honom...?
Bra press nu, in med den då!!!!!!!!!!!!
Ut med Hoyte in med Arca. Riktigt skönt att se att Strachan går för alla tre pinnar tycker jag.
Det är nu hemmapubliken ska motivera spelarna att vilja köra stenhårt frammåt. Vet inte om det kommer hända dock...
Vi borde få en målchans till.
En enda målchans till...
In me den nu!!!
wheater..... nej!
inte så överraskad...
Funkar igen.
Miss av Killen...igen.
killen....
wtf...
ha vi nytt hatobjekt
0-0
att vi inte får in bollen är inte bra men jag tycker att matchen är ett stort steg frammåt. vi håller nollan! vi klarar oss ur ett numerärt underläge som varar i 30 minuter och är ändå närmast segern, känns som om vi tar ett stort kliv fram iom denna match och visar lite jävlaranamma!! tror att gordon vet problemet och att det är därför han rycker i en sisådär 14 st olika strikers. vi måste ha in en killer i boxen och sen tycker jag det ser ut som vi shopat klart, möjligt en keeper. men tror inte det händer iår.
gillar dock ryktet om att nakamura skulle vara på väg till oss :) han skulle va kung men det börjar kännas lite löjligt att vi kopplas med alla GS gamla spelare..
Lee Miller hinner troligtvis bli klar ;-)
Bra target, men värdelös målskytt.....
Är han bra på nåt så passar han hos oss.....
Han är grym i luften, har aldrig sett karln förlora en nickduell