Orkar inte hålla på att scrolla hela sidan. Nakamura på G in. Det måste betyda att vi släpper Johnson till City och plockar in ytterligare en fd.Celtic. Undra om det är skotska ligan vi skall vinna.
Tur att man är pappaledig idag, så man kan uppdatera sig hela tiden.
Bra Mr G, vi kör här under resterande dagen tycker jag!
Nakamura ska nog inte täcka upp för Johnson. Vi har en deal pågång med Charlie Adam och får vi pengar snabbt för Johnson kan vi kanske hinna fixa McDonald också ;)
Charlie Adam, Nakamura, Naughton och McDonald i byte mot Johnson skulle inte vara helt fel. Iof bara lån på Naughton och Nakamura men ändå.
McDonald och Miller är på Teesside, Celtic och MFC har lite problem med McDonalds prislapp dock
Om vi köper båda går det rykten om att Lita skickas till Bristol C
Verkar som vår nye manager rensar upp fullständigt i det nya huset, ut med all skit och in med nytt, fräscht, hungrigt - precis som jag ville ha det - och samtidigt är det ju ett enormt underkännande av hans företrädares arbete.
Kom precis på mig själv med att sitta och jollra av glädje...:-) Som jag har hatat våra lata, viljelösa ****** *******-spelare och nu är de snart ett minne blott.
Gud hör bön. Det verkar faktiskt så. Skicka Lita åt ******!
Vilken dag detta verkar bli, är det bara jag som känner att det är något stort på gång? =)
hmm Mowbray rensar också så det skulle ju betyda att Strachan misslyckades helt i Celtic också? ;) :-P
Fan Strachan missade en
Graham Carey lånades ut till St Mirren
:-P
Strachan plockar de bästa russinen ur sin egen kaka, kan man säga...;-)
Varken Miller eller McDonald är på Teesside men däremot i Hurworth :-)
Allt är bara ett spel för galleriet. Mowbray säljer dem han vill ha i Boro sen när han kommer tillbaka :-)
edit. Äh vad fan....Hurworth räknas visst till Teesside...man lär sig nåt nytt varje dag...lol
hmm ytterligare ett problem med McDonald, work permit (han är ju aussie) ansökan var tvungen att skickas in 15:00 svensk tid till FA, Vi kan ju hoppas att vi med Celtics tillåtelse redan har skickat in den och de kommande 3 timmarna handlar enbart om prislappen.
Hehe, exakt, Gibson sparkar Strachan till sommaren och så är Mogga tillbaks till sitt \"dream-team\" lagom till Premier Leaguestarten i höst.
Jaha, nu ska de där ******* ***ungarna på FA börja jävlas med oss i vanlig ordning...
Vilka jävla rykten det går nu, Cassano på lån mot Hoyte var det senaste jag hörde....haahaa!
Holy shit...araberna köper Johnson för att få bort han från marknaden alltså. För han lär ju inte få lira många minuter i Citeh.
Hoppas på en riktigt skön prislapp nu då...jag tar allt över 7 millar och springer.
Vänta.
Undrar om det finns någon spelare i Man City som vi kan få till oss, som en del av dealen. Stephen Ireland? JA TACK! Och så kan vi skicka fjoll-Gary tillbaks till nedflyttnings-Pompey...;-)
Andrew Taylor till Preston eller QPR om man får tro \"Gazzettan\". Gillar inte att alla \"Akademiker\" försvinner.
För övrigt BFL kan vi kanske låna Jo, hela fotbollseuropa verkar ju kunna låna honom.
Jaha.
Hur gick det här nu då? Verkar som Johnson-dealen kom för sent så vi inte hann med riktigt när vi väl fått klart med den dealen och hade pengar. Sedan så höjde säkert lagen till de spelare som vi ville ha sina prislappar när de visste att vi fick klart med Johnson-pengarna.
Känns lite oroligt det här. Tänk om vi fortfarande inte har två riktiga anfallare, liksom??? Killen och Lita funkar inte va, så är det bara.
nja tror det är så här, om vi inte fick McDonald och Adam så säljer vi inte Johnson heller
Blir nog uppdatering snart, våran lära hemsida brukar ju inte vara snabb ;)
Lita kommer att bli utlånad till Bristl City då och Taylor någon annanstans.
Celtic lånade keane så McDonald borde vara klar för oss ( ta i trä)
sant, och mido till west ham klart enligt sky och tydligen en \"intervju\" med mido oxå. nakamura då??? kom igen, vi vill ha en japan som kommer hänga 10 fasta resterande del av säsongen!!!!
Med andra ord så lyckades vi inte sälja Johnson i tid.
Skulle onekligen vara intressant att sitta med och lyssna vad som sägs dessa timmar på Boros kontor. Ser någon form av \"krigsrum\" framför mig. Gibson sitter med två telefoner i händerna och Lamb står och försöker få igång den trasslande faxen samtidigt som han skickar iväg sina brevduvor (som han tycker är ett mycket bättre sätt att kommunicera med än det moderna mail och mobiltelefon som han inte riktigt förstår sig på).
sket sig med Adam :(
www.blackpool.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=517591
Faaaan!
tror fortfarande johnson kan dra och att nakamura, mcdonald och miller är på intåg.
mkt papper och skit e väl inte klart 1700 ska väll bara vara inskickat ngt som säger att affären är på g men inte helt klart. typ. är det inte därför som mkt inte blir klart förän typ midnatt.
elle ngn som har järnkoll på hur d funka?
Beattie på lån till Newwcastle är ett RIKTIGT lån av en klubb som vill något - inte sådana här jävla tramslån med en jävla massa tramsspelare som vi håller på med.
F**********************N!!!!!!!!!!!
Ronald McDonald på lån till Boro liksom, Breaking News...wow...ännu en clown liksom.
johnson ut till city enligt sky
Ronald McDonald och Aaron Miller klara enligt hemsidan:
www.mfc.co.uk/articles/20100201/scott-and-lee-sign-jonno-leaves_70638_1952351
porrits kontrakt har brutits.. ngn som vet varför?
diciplänara skäl?
fy fan vad rörig klubb.....
McDonald gör ju iaf mål, och Miller är grym target, kommer bli bra ;)
Äntligen blev Honken lite glad, det trodde jag inte! Kul!
lite orolig dock, vi har ingen vänsterkant nu? Arca? Bennet? För sent att få in Nakamura på lån?
fast ok det är ju lite mera balanserat nu, vi har ju inge riktig högerytter heller. :-P
hm långbolls fotboll på Miller som ska vinna allt och sätta McDonald i läge?
In med Nakamura så är kvällen räddad.
Kollade precis Aberdeens forum och de har en tråd med exakt 274 inlägg där de hoppas att Miller inte ska gå till oss. De blev precis helt knäckta när det kom upp på vår hemsida. Han verkar bra, men är han lika bra i Premier League - som vi nu officiellt höjer våra ambitioner till!
Flood - verkar ok.
Killen - håller ej.
Robson - håller definitivt.
McManus.
Naughty boy.
Miller.
McDonald.
Jag ville ha 6-7 nya startspelare och jag fick det. Är fan rätt nöjd ändå.
Nu drar jag och tränar säck.
han är ingen Målskytt men helt grym i luften som sagt :) Som komplement till McDonald är både han och Killen mycket bra.
ngn som vet om vi fortfarande kan låna in nakamura nu efter 1700, elle om d e döfött för all in och ut??
emargency lån tror jag funkar, men då blir det bara på 3 månader, då missar han playoff om vi går dit
Fan va sköj att det hänt så mycket under detta transfer-fönster. De behövs ta mig fan! När är nästa TV-match tro..? Kommer bli spännande att följa utvecklingen.. :)
Hur mycket fick vi för Johnson förresten?? Synd att han inte kommer få spela där bara.. många o konkurrera med. Sett många talanger nöta bänk bort på bänkarna hos Chelsea/City nåt år för att sedan gå tillbaka till ett sämre lag igen.
Det hände mycket under en väldigt kort tid igår. Jag ska försöka att redogöra det jag vet lite senare. Fick häva mig upp på altantaket och skotta bort en miljon ton snö igår mitt under brinnande transferfönster samtidigt som alla SMS ramlade in och stressade upp undertecknad.....
hörde något om 7-8 miljoner som kan bli 10 beroende på prestationer, men det låter nästan för bra
Nåt i den stilen ja. PL matcher, landslagsuppdrag och ev. vidareförsäljning. Undisclosed fee brukar ju betyda att vi aldrig får fram någon riktig siffra.
I denna förhandling så satt faktiskt vi (MFC) på trumfen och inte AJ själv.
Smålog lite för själv när jag kollade alla andra transfers på andra klubbar och deras forum här i Sverige men framför allt i England.
Bl.a. West Ham. Gick ut och lovade Van Nistlerooy och Gudjohnsen - fick Mido och McCarthy. (visste ni förresten att vi har betalat halv Midos lön under tiden i Zamalek? Vilka jävla tomtar Southgate tog hit!) Nu ska visst West Ham ta hela den biten men Mido säger att han ska spela för £1000 i veckan för att bevisa vilken bra fotbollsspelare han är....
Scott McDonald hängde ju på det berömda håret som ni förstår eftersom Robbie Keane var inblandad.
Vi fick väl flest spelare (mest omsättning) av alla lag i januari?