kan hon prata om Gibson här?
YOU might have thought that with HM Revenue and Customs creditors at the door, it couldn\'t be worse for one particular club owner.
But it can, in the avenging form of his estranged wife. This well-known chairman, exiled in the Channel Isles with his mistress of many years, is being sued for half of everything by his wife - and her interpretation of the club\'s multi-million debt is intriguing. This, she says, is his personally and she ought, therefore, to be owed the same sum from his other assets.
Read more: www.thesun.co.uk/sol/homepage/sport/football/2841730/Karren-Bradys-football-diary.html#ixzz0ekeHrU7T
Gibbo och BFL, kan det vara så?
Det där får nog \"Gibbo UK\" fråga sina polare \"indoors\" om. Jag är mer \"outdoor\" så att säga...:-)
Ingenting förvånar mig dock längre. Fatttar inte hur de här företags/fotbollsledarna orkar, men det är väl sådana personer som endast behöver 2 timmars sömn per natt, antar jag. Måste vara jobbigt att styra ett antal miljardbolag (som går dåligt tack vare den ekonomiska krisen), samtidigt styra Boro med transfers, jobbiga, värdelösa spelare och allt annat däromkring som rasande publiksiffror och folk som protesterar - samtidigt som det är problem med kärringen som vill ha hälften av dina tillgångar. Lägg därtill att du ska ta hand om en älskarinna på Kanalöarna. Tror fan att man inte har tid till att tänka och att besluten säkert blir förhastade.
(Lamb) - Steve, jag har en bra kille som heter Alves här, 40 mål i Holland, toppskytt. Ska vi köpa för 140 millar?
(Gibson) - Ja, köp han fort!
(Lamb) - Steve, ska vi verkligen behålla Gareth efter en svit på 2 vinster på 26 matcher?
(Gibson) - Hinner inte nu. Behåll han!
Tydligen handlade det om Crystal Palace charman, Jordan :)
*andas ut en aning*
Ja, det där handlade om Simon Jordan det förstod jag faktiskt. Konstigt, han som ser så pålitlig ut :-)
www.independent.co.uk/multimedia/archive/00253/jordan_253089s.jpg
Steve Gibson har varit gift med sin fru Vicky ända sedan \"Hjälmar\'n brann\" och han är nog faktiskt mer av den trogna typen som värnar om familjen. Bara min egen uppfattning som har haft förmånen att träffa honom ett par gånger.
Keith Lamb däremot har jag mindre koll på. Han gillar säkert småflickor :-)
-------------------------------------------
www.visitmiddlesbrough.com/love-middlesbrough/key-strengths/100-reasons
Hehe...Simon Jordan vilken jävla stekare...