Vilken underbar OS-invigning, cirka 200 kanadensiska indianer dansar till de karaktäristiska trummorna. Perfekt start på vår matchdag.
Tror därför på tre pinnar idag, 3-0. Easy.
Haha.. Dags att byta till Boro Indians nu kanske? :)
Tror även jag på en enkel seger med två mål idag, gissar på 3-1.
Håller med dig BFL. Idag blir det seger med 4-0. Känns som det kommer att vända nu. Nu jävlar kör vi.
GS2 har förstått att man måste ha ledare på plan och det har vi nu. Det blir seger!
optimismen flödar har satsat 500 kr på boro idag för att ta igen tidgare förluster:)
Vinna, vinna!!
går väl som de brukar i dessa matcher :-P
0-0 eller 0-1
Hehe, McBoro Indians - lets fookin ave it!
Låter inte Indians för mycket Frölunda för en Stockholmare ? :-)
Kiwimannen ska visst stå över idag och Schwarzeneggers landsman har varit borta ett par dagar, så om han är sjuk eller skadad (eller nåt annat)ska jag låta vara osagt.
O\'Neil har haft ljumskproblem och ska vara ok idag men möjligen så vilas han inför kommande svårare matcher. Är han ok så borde han spela tycker jag. Fortfarande tunt på mitten.
Det var lättare att få laguppställningen på Southgates tid för han körde alltid med lördagslaget på sista fredagsträningen men Strachan är lite mer lurig och byter spelare lite hit och dit och vissa går av i förtid och vilar.
Fyra-Två vinner vi med (provar med siffrorna i bokstavsform för att få en seger till)
Jag kommer inte med någon uppdatering på laguppställningen eftersom det är match på Behrn sen för grabben. Den klubben visar ingen som helst respekt utan lägger vänskapsmatcher på en FA cup omgång + att Middlesbrough spelar samtidigt :-)
Honken har en bra källa nu så han lägger ut laget sen :-)
absolut, om hon har vaknat :-P, hon var rätt så full igår.....
Enligt Middlesbroughs facebooksida:
Team: Coyne, naughton, wheater, mcmanus, Bennett, robson, franks, walker, flood, mcdonald, miller...
ser ut att stämma med mina uppgifter :)
så jäkla gott med Bennet på vänsterbacken :)
bänken
* 30 Steele,
* 02 Hoyte,
* 03 Taylor,
* 23 Grounds,
* 09 Lita,
* 10 Aliadiere,
* 35 Williams
jävla gött och se att walker är med :)
nu köööööör vi, indianerna fixade, allt på topp.... lets do this shit!!!
vi kommer dock att sakna Oneil något enormt....
blir radio igen då?:)
GÖTT DE E!!
YEEES
Robson
Strachan börjar få ordentlig ordning på balansen känns det som....mycket skönt att se (höra).
fullständig kontroll låter det som, bra press :)
Tja, e lite sen pga snöstorm på Östermalm. Har det hänt nåt? Leder vi eller???
japp 1-0 Franks inlägg till Robson :)
Robson verkar vara den nya mr Boro...
Fan va gött, som sagt Robson är min nya favvis!
och McD är nya Alves :-P
Å fan, har han missat lägen igen haha???
vi får väl hoppas att det är matchoträning :)
tråkigt att leicester leder med 2-0.. :( de hade gärna fått tappa poäng idag.. skatorna tappar poäng även idag, blir det vinst idag så har vi tagit in 5 pinnar på dem de två senaste matcherna.. :) bara att fortsätta så..
Swansea tappade också poäng idag, vilket är kanon för oss.. vinst idag innebär att vi ligger 4 pinnar efter dom med en match mer spelad..
tar in på Swansea också om vi vinner
vi måste vinna väldigt mycket av det som är kvar om det ska bli playoff är jag rädd
crap, Franks skadad.....
Franks tydligen tillbaka igen, får se om det håller
Leicester har gjort 3-0 :(
Swansea, Cardiff och Leicester måste förlora så mycket poäng som det bara går annars går det inte. En förlust för dessa lag är som en vinst för oss. Synd att inte Shitcastle vann idag, jo faktiskt.
bara att vinna resten BFL så fixar det sig ;)
Känns som om Posh sätter upp rena köttmuren framför eget mål. Handbollsförsvar.
Blocked blocked blocked blocked och blocked...
Robson visar sina färger. Bra.
\"Karate-kick in the head...\" hahaha gult till Robson, men gillart!
Shit assså, får fan rycka upp oss nu.
Ser fram emot pausen nu och så ut igen och ös på.
Bra Coyne :)
Tepaus. Vilket te föredrar ni?
1. Nyponte.
2. Kamomillte.
3. Svartvinbär te.
4. Grönt te.
5. Vanligt sånt därnt Lipton te med gul påse, frukt och bärsmak är för fjo**or!
dricker kaffe, svart som natten och varmt som i helvetet ;)
1.
=)
Sheffield U tog ledningen, tillbaka som 8a
men va fan få in boll jäveln....
Testa vaniljte, bra skit...
Måste försöka få en tvåa.
Miller ut Ali in...:-(
Det är fan lite panik nu, asså.
Peterborough ligger sist liksom...
det kan vara bra, får inte lite speed nu när Peter har flyttat upp ställningarna
kom igen gubbar... låt inget dumt hända...
ali ska han göra en balja kanske???
när ska McD göra sin balja då???
in med bollen i mål, in med.....
\"Männen\" i laget måste börja ropa och få fart på de andra nu...låter som vi är på väg att tappa det.
Hoyte in istället för Walker. Flood flyttar in i mitten och Hoyte tar ytter platsen
Kommer inte ens ihåg sist när man kunde luta sig tillbaks på slutet och bara njuta de sista minuterna. Jag känner hur panikkänslorna börja komma krypande...ett arv efter Southgate.
Det har alltid varit så här, var så här under Robson och McClaren också
Och med tanke på att vi har ett krigarlag så är det här inte våra typ av matcher ;)
COME ON BOROOOOO!!!!!!!!!!
FAN.
haha, vi har inga bra nerver i borovikings trotts år av övning.. :)
nu vill jag att vi sätter en av våra chanser... låter som vi ändå har några...
\"inga bra nerver i borovikings\"
Hehe, folk sitter och halsar Valiumburkar liksom...
Hoyte fuckar upp...oväntat...
Med våra tidigare spelare hade jag skrivit 1-1.
Ska bli intressant att se om våra nya spelare klarar att hålla tätt som i tisdags.
knnnnniiiiiiiiiiippppppppppppppp
Ja käre barn. Och vad är klockan?
valium... vem har???
Jobbigt att andra halvlek kom igång sent också. Är väl en kvart kvar av ordinarie typ.
hur kan alla goalies göra suuuupermatcher mot oss????
Bra att publiken ligger på nu. Det är ett absolut måste!
Lita och Ali...ja det lär väl inte blir fler mål frammåt idag då...
Skicka upp bollen nurå! Iväg med skiten bara!
Låååånga fyra minuter detta.
Robson ger bort en frispark....
Woooooooooooooooh.
BLÅÅS NU!
Tack Wheats
Tack Coyne
VAFAN BLÅSER INTE DOMARHELVETET FÖÖÖR DÅ??????????
Man of the match
SLUT
3 points
enough said
Skönt.
Känns riktigt bra att vi klarar att hålla emot igen på slutet.
Nu blir det puben och nån öl så man lugnar ner sig lite.
Segertåget fortsätter!
Räkna med någon form av \"Indian-tema\" från mig även på tisdag...;-)
Godkväll, mina herrar!
våra andra halvlekar är hemska....
Oj vad jag inte saknar GS1...
Skönt med vinst men hade trott det för ens gångskull skulle gå lättare, jaja tre poäng hämtade iaf..
tre pinnar idag.. men nu börjar d på riktigt, ser ett tufft schema framför oss just nu. vi måste steppa upp och visa färg!!!
personligne gillar jag inte strachans senaste utspel \"Points Aren\'t Everything For Gordon\"
Jag minns McClarens ord när han var här \"I am not here to entertain\" resultaten talade inte fotbollen
Skiter fullständigt i hur det ser ut så länge vi vinner, ser det ut som igår men vi vinner resten så spelar det absolut ingen roll. All fotboll är rolig när man vinner :)
Tolkar det mer som att han inte är nöjd med att vi spelade så dåligt som vi gjorde, fast givetvis är han nöjd med de tre pinnarna.
Tycker det är uppfriskande att se att han inte är nöjd med spelet, det ända positiva med matchen verka ju vara att vi lyckades få tre pinnar tillslut. Men spelet måste troligen förbättras för att vi ska kunna vinna mot bättre lag än bottenlaget i ligan..Var ju tydligen kassa i andra och tur att vi inte tappade på slutet, absulut inte godkänt enligt mig.
Hoppas att vi kan ta och slå blackpool, föhoppningsvis är gary tillbaka centralt och vi är utvilade och mcdonalds sätter sina första mål. Sen oerhört viktiga matcher nu nästa fem om vi kan gå igenom dessa bra poängmässigt så kan vi ha en hyfsad chans.
grejen är ju att allt sådant kan han ta bakom stängda dörrar. Att kritisera laget öppet är ju bra om man vill få fansen på sin sida, men egentligen borde han skita i oss ;) Han är här för att vinna matcher. Tycker han säger vad fansen vill höra lite för mycket, känns som han slickar oss i arslet lol :-P
Kolla de stora tränarna, aldrig ett ont om sina lag och lagen spelar alltid bra :) Det låter inte så bakom dörrarna kan säga men till media säger man så.
Antingen tror han att vi fans är idioter som behöver höra detta från honom eller så tror han att det är vi fans som styr hans jobb ;)
Första halvlek var bra som vanligt
sen har vi ju inte spelare till att försöka spela någon annan typ av fotboll, kriga är ju allt dessa gossar kan så om han ville ha någon annan typ av fotboll kanske han skulle köpt lite andra spelare :-P
Celtic när de gick till 16dels final i CL var inte precis glad fotboll ;) Strachan borde skaffa lite perspektiv, spela så och alla utan vissa supportrar kommer att vara glada
Fotboll är roligt när man vinner
Jämfört med hur vi spelat de senaste säsongerna så spelar det nya Boro som vi ser idag närmast \"gladfotboll\" med mycket målchanser och det är kanon. Har personligen inte varit så här glad och positiv över Boro på länge.