Middlesbrough FC - Queens Park Rangers

1
BIG FAT LAD

*andas in*
*andas ut*

*andas in*
*andas ut*

www.gazettelive.co.uk/boro-fc/2010/02/26/boro-hit-by-scott-mcdonald-injury-blow-84229-25920107/

Namn: Scott "Ronald" McDonald.
Pris för clownen: 3,2 miljoner pund.
Syfte: Mål, mål, mål, mera mål och en play-off plats.
Brottsrubricering: Grovt rån enligt 8 kapitlet, 6 § i Brottsbalken samt bedrägeri enligt 9 kapitlet, 1§ i Brottsbalken.
Ståndrättens domslut: Arkebusering samt en förmaning från rättens ordförande att samtliga Boro Vikings-medlemmar ska pissa på liket.
www.youtube.com/watch?v=0u6L6zS1zsk

0
mndl82

Lite fakta som kan fa en att fundera lite!!

• Boro have lost their last two matches and 10 of their 20 since Gordon Strachan became manager.

• The Teessiders have failed to score in more home games than any other club in the Championship (eight).

• They have scored 13 fewer goals at home than on their league travels (15 at the Riverside, 28 on the road).

Och hur faan kan detta komma sig?? Upp till bevis nu!!!!

0
BoroDubai

Får hoppas på vinst idag då:)

0
Alec81

näe, boro loosar som vanligt hemma.. och till ett bra odds (5 i odds på QP, svenska spel)

1
BIG FAT LAD

Rätt sjukt att passera tre (3!!!) ***** transferfönster utan att lyckas få in en riktig striker i laget. En mille där, ett par millar där, ett lån där, ett par lån där - och det blir bara skiiiit!

Ja, det är kört.

Inga mål idag förövrigt. 0-0.

7
boozeboy

2-0 för övrigt :)
muppen arca bryter benet vid mittcirklen när han ska slå en djupledare till coyne och råkar i det intensiva fallet få till en klackspark som slinker in mellan stoplarna hos QPR.

coyne gör det andra i glädje av att slippa ta emot bollar från arca.

0
Honken

Coyne, Naughton, Wheats, McMnanus, Pogatetz, Flood, Oneil, Robson, Aliadiere, Lita, Killen

Jones, Hoyte, Taylor, Grounds, Arca, Miller, Franks

7
boozeboy

får säga att det är helt ok lag.
Synn på MCD bara han hade behövt scora denna matchen.
skönt om aliadiere lirar på kanten, tror han kan göra ganska bra ifrån sig där. Står fast vid 2-0

1
grahnen

Fasen, glömde tippa 5-1!! Ser helt okej ut, bra som sagt att Alia e på kanten istället för på topp för där är han röten!

COME ON BORO!

7
boozeboy

Mål killen... offside

7
boozeboy

va fan e detta för fanclub?? var håller alla muppar hus? :)
2 online.. brukar inte vara bra tecken..

0
Honken

BFL gav upp säsongen efter förra matchen ;)

7
boozeboy

STRAFF! ALI..

7
boozeboy

1-0 robson... nimt..

0
Honken

Gött

rätt straffskytt :)

7
boozeboy

2-0 robson... nimt...

0
Honken

såja, det lilla hoppet lever

7
boozeboy

Swansea City - Peterborough United under 3.5 mål
Middlesbrough - Queens Park Rangers under 3.5 mål
Sheffield United - Plymouth Argyle 1 Sheffield United
Liverpool - Blackburn 1 Liverpool

----

Reading FC - Sheffield Wednesday 1 Reading
Watford FC - Newcastle United 2 Newcastle United
Preston North End - Cardiff City 2 Cardiff City
Middlesbrough - Queens Park Rangers 1 Middlesbrough
West Bromwich Albion - Derby County 1 West Bromwich Albion

går dom in idag? :)
boro under 3,5mål..
känns som om matchen kan bli 3-1 stilen..

0
BoroDubai

Va leder vi med två mål:) Fan va bra! ingen sändning i uae idag..

0
Honken

jag skulle hålla på Preston om jag vore du, bara 2 poäng före om vi vinner och de förlorar, dock med 2 matcher mindre med det är dom Leicester, Blackpool och Sheff U vi fajtas med om sista playoff plastsen.

7
boozeboy

se det så här.. loosar jag blir jag glad för att vi klättrar vinner jag så är det en tröst för att vi inte klättrar..
Har till och med satt emot boro för att jag ska bli lite glad även om boro förlorar...
måste gardera sig

7
boozeboy

Preston North End 2 - 0 Cardiff C.
den lappen är rätt körd.. men nu får vi hoppas top3 vinner o resten runt oss loosar

0
Alec81

hehe, boozeboy, det var exakt vad jag gjorde idag.. :) spelade på 2:an i boro matchen till 5 i odds.. med newc och swansea som säkra matcher.. ser gärna dom pengarna försvinna emot att boro vinner.. :) men som sagt, skulle dom förlora så är det tröstpengar, inget annat.. gooooo boro!!

0
Honken

shit, nu är Bent inne....

0
BoroDubai

hur ser det ut idag, någon som kolla på matchen på nätet?

0
BoroDubai

haha, lagerbäck har blivit utnämnd till nigerias förbundskapten

7
boozeboy

börja lite segt idag... men löstes upp ganska snabbt in mot mitten av första..
ali missa några lägen som vanligt.. men som tur va lyckades han fixa en sraff på en av dem.. som tydligen var tveksam..
Nu rullar det på och matchen känns avgjord

0
Alec81

jepp, gillar boro´s nya taktik, ta in bollen i straffområdet, ramla.. bättre det än att missa massa "vanliga" lägen..

0
Alec81

snart kommer 3-0 på straff.. ;)

0
Honken

Franks istället för Ali

0
Honken

Fan så gjorde Leicester mål. Då kan vi nog räkna bort dom. Får hoppas att Sheffield, och Blackpool och Cardiff börjar tappa poäng och vi fortsätter att vinna, då finns chansen

7
boozeboy

o där kom arca in för lita...

7
boozeboy

90' Leicester C. 3 - 0 Nottingham F.
90' Preston North End 3 - 0 Cardiff C.
90' Barnsley 1 - 0 Blackpool
90' Sheffield U. 4 - 3 Plymouth Argyle
90' Coventry C. 2 - 1 Scunthorpe U.

dåliga re sultat.. ända som är ok är väl blackpool om de loosar..

0
johan7

Med lite flyt kan det bli spännande sista matcher gällande playoff, men inga mer poängförluster för oss...

0
Alec81

cardiff loosar idag också.. toppen för oss.. =)

7
boozeboy

ja visst ja de glömde jag :)
det va nog det bästa resultatet förrutom vår vinst

7
boozeboy

2-0... satt vårt tips idag iaf:)

7
boozeboy

MOM steven mcmanus

0
Honken

Vi tog in 3 poäng på Cardiff och Blackpool, viktigt

Både Cardiff och Sheffield U har matcher mindre än oss dock, Cardiff 2 och United 1.

0
Honken

Första dubbeln mot QPR någonsin

1
BIG FAT LAD

Ser man på! Robson på straffar alltså, verkar som det är det som är melodin då (så länge inte McDonald lägger dem).

=)

1
grahnen

Riktigt skön seger! Hittat vår straffskytt nu med :) Va de Robsons hårdhet som gjorde att de andra två som ville ta straffen vek ner sig?? Har dom inte bestämt straffskytt innan match?

1
BIG FAT LAD

Öh, det e nåt fel på klockan på Vikings den visar en timme fel ju - admin fixa!

Eller har det blivit sommartid eller nåt elr?

0
BoroDubai

Fint med tre poäng fortsätt så boro!

0
mndl82

kanns som vi kan knipa den sista kvalplatsen med lite tur!! Hade varit sa kul om det blev ett kval iaf... bara fa kanna den kanslan som man har i kroppen nar domaren blaser igang en sadan match!! Det ar den kanslan som gor att man aldrig ger upp... trots att man ar ett Boro fan!!

7
boozeboy

känslan av att komma till transfer fönstret inför premierleague menar du.. :)
lyckas vi med detta(som jag tror) kommer det bli hela skottlands och irlands landslag hit :)

Svara på inlägget

Du måste vara inloggad för att skriva