Hej på er
Jag tänkte vara så fräck och kolla om någon ville "hjälpa" mig med betalning av domän+webbhotell för ett ytterligare år. Jag är dagligen inne och läser på siten även om jag inte är så aktiv men jag har betalat några år nu och tänkte se om någon var "sugen" ;-)
Kostnaden är:
Webbhotell Small (3 GB) - 12 månader SEK 144,00
Årlig domänavgift - förnyelse (.se) SEK 95,00
+25% moms SEK 59,75
Totalt: 298,75 SEK
Dessutom kanske det är någon mer som är sugen att vara "moderator". Den har rättigheter att lägga till och redigera matcher och ta bort / redigera i forumet.
Skicka ett mail till webmaster@boroviking.se
Kan även tillägga att siffrorna på ryggen är tillbaka. Siffrorna uppdateras nu när en match sparas eller ett tips läggs, inte som tidigare då det beräknas när foruminlägg visas (vilket gjorde det rätt slött).
Hojta gärna om något inte verkar funka...
Jag drar mitt strå till stacken och sätter in en femtiolapp på ditt konto. Uppmanar alla andra som skriver och läser här regelbundet att göra det samma.
Vilken bank och kontonummer gäller?
D:o när jag fått bank- ock kontonummer
hjälper lätt till med betalningen så fort jag vet bank och kontonummer!
Givetvis så betalar jag också för mig. Nu är vi uppe i 200 kr ;-)
Du, YakuBoro, ska givetvis inte betala själv denna gång.
Räkna med ett bidrag från mig också...
En vänlig borosupporter använder sitt företag för att hjälpa till med hela kostnaden. Får se om det dyker upp ett pressmeddelande snart ;-)
Men tack för er andra som erbjudit er!
Jaha, där rök den sista gnuttan av värdighet på detta forum och vi är numera företagssponsrade, Red Bull Boro Vikings here we come...
KJag hjälper gärna till med pengar om det saknas!!
BFL; det var så lite så.
Haha, bud2me vs BFL 1-0!
Jamen dåså, tack till imamen på "Islamiskt Kulturcentrum i Karlskrona" för sponsringen. Känns jättefräscht detta, verkligen.
Bfl; :)
Som tack för hjälpen med betalning ligger numer en liten logga i footern på sidan.
Är det logon som sabbar grafiken..?
För mig blir det inga problem, testa ladda om och eventuellt tömma cachen i webbläsaren.
“När profitens profitörer slickar mammons skålar rena, då går skam på torran land.”
Ulf Dageby, Kortedala Folkets Hus, 1977.