Tv4 sport helgens match??

0
mndl82

Hittar inte någonstans vilken match dom visar till helgen men Cardiff-Boro känns som den hetaste matchen.... kan vi ha sån tur??

7
boozeboy

ja hoppas klart på det! Tror westham ligger bra på det också, stora lag på hemma plan brukar vara attraktiva. Leeds är väl också med i figheten antar jag...

7
boozeboy

DET ÄR BORO MATCHEN SOM VISAS!!! NIMT!

1
BIG FAT LAD

Kul.

7
boozeboy

ehh, jo!

1
BIG FAT LAD

Visa källan då?

7
boozeboy

hur mycket skall vi sätta BFL? :)
3p från din tipptröja?

1
BIG FAT LAD

Har kollat följande:

- Samtliga stora Boroforum.
- Samtliga stora Cardifforum.
- Unibets livesändningar till helgen,.
- Bet 365 livesändningar till helgen.
- TV 4 Sports matcher på lördag.
- Sky Sports matcher på lördag.

Inte ett ord nånstans så sluta muppa dig boozeboy. Fan det här är allvarliga grejer, vad sysslar du med asså?

7
boozeboy

Hej Marcus,

Tack för ditt mail.

Det är matchen mellan Cardiff City - Middlesbrough som kommer visas i TV4 Sport på lördag. 15.55 börjar sändningen.

Hoppas du blir glad!
Önskar dig en fortsatt trevlig dag!

Med vänlig hälsning
Anna
TV4-Sport

skriver till dem nästan varje vecka :)
man går ju självklart till källan direkt BFL.....

1
BIG FAT LAD

Två timmar tog det dig att slänga ur dig det, helt otroligt.

Jag ringer och dubbelkollar för dig kan man inte lita på uppenbarligen.

Återkommer snart.

7
boozeboy

Herregud säg en sak jag sagt som jag inte stått för?
kan du inte helt enkelt lita på mig? illa...
Här förmedlar man bra nyheter så måste du ha en vetenskaplig rapport tillbaka.
va glad att de visar matchen istället (whiner)!

1
BIG FAT LAD

YEEEEEEEEEEES!!!!!!!!!!

Ringde och fick tag på hon Anna - och de visar vår match!!!

Kunde inte hålla mig från att be henne att kolla så det inte låg någon damhandboll eller liknande där och hon kollade upp detta och sa att så inte skulle vara fallet. Hon påpekade även att Sveriges damer även åkt ur VM så hon menade att matchen kommer helt klart att visas. Hon skulle även lägga upp den på tablån som TV Sport har över "kommande matcher" nu på stört.

FAN VA NICE!

7
boozeboy

Nähä..

1
BIG FAT LAD

Sitta och hålla på en sån här grej i flera timmar ser inte bra ut i min bok, riktigt jävla illa faktiskt och det tror jag alla som vill kunna planera helgen i tid håller med om!

7
boozeboy

ÄR du helt ******** ? Här slänger man iväg ett snabbt mail från mobilen på jobbet för att informera alla boro supportrar så snabbt man kan så får man den kängan.. Då håller jag infon för mig själv nästa gång tills jag har tid o skriva källa och klistra in mer info så du blir nöjd?

1
BIG FAT LAD

Gör det då din sega jävla fitta!

7
boozeboy

nä, hade gjort samma sak alla dagar i veckan!
Kvittar vad du säger jag är glad att de visar matchen på TV... Punkt!

1
BIG FAT LAD

Haha den här tråden måste bevaras för kommande Boro-generationer!

Passion vs. Alzheimers 1-0.

0
Gibbo_UK

I love this. Just like Teesside :-)

UTB.

7
boozeboy

Jaja fint det! Ska ligga på cpl(bfls nya smeknamn) i fortsättningen!
out of topic, fick tag på biljetter Sverige England med uber bra platser! Får hoppas Bennet spelar upp sig till dess så man kan sitta stolt!:-)

1
BIG FAT LAD

böögboy>> Då ses vi i Kiev...

7
boozeboy

CP_LAD>> Nimt, har ni fixat hotell? Vilka matcher ska ni se? Verkar fan vara helt sjuka priser på hotell! Ska antagligen se Frankrike också..

1
BIG FAT LAD

Boende har vi löst via “kontakter” (kan man säga hehe), vilket känns oerhört bra när man hört vilka rövarpriser det är på hotellen, typ 10 papp/natt och liknande. Hatar att de korrumperade UEFA-svinen lägger turneringen i ett sådant där efterblivet skitland, tror det kommer bli mycket sjuka stories om folk som blir rånade och får muta sig ut från strippklubbar och bordeller o grejer. Sedan är planen att se Frankrike- och Englandsmatchen.

7
boozeboy

Ok, fan ja det är sjukt svårt o fixa... hostels kostar typ 5000 för 3 nätter o liknande! :) har hört att TUI TRAVELS eller nått i den stilen har bokat upp alla hotell i hela kiev typ.. så de kommer antagligen släppa lite på platserna framöver, hoppas jag iaf. Får bli svettiga camp sweden annars som antagligen också tar överpris på de som inte har bous system i svenskafotbolls förbundet! det är också ett jävla system.
Du har inte fler kontakter som kan ordna boende? :)
Då ses vi på den mörkaste baren i kiev för utdelning av dryck!

1
BIG FAT LAD

Hehe, nä tyvärr, inga fler kontakter.
Klart vi ska mötas upp och skåla för Boros plats i Premier League och Sveriges kross av engelsmännen...:-)

0
Gibbo_UK

Fan vad ni blev kompisar igen snabbt :-)

1
BIG FAT LAD

Äh, lite handväskor som utdelades sen var det inget mer med det. ;-)

Nu är det fullt fokus på det som är viktigt, fotboll och bira.

0
Gibbo_UK

Guinness för mig.

0
edison

"Gör det då din sega jävla fitta!" - en modern klassiker.

0
johan7

Annandagsmatchen, så kul har vi inte att den går på tv?

6
Gazza

Nä, enligt reklamen så sänds "toppmötet" mellan Birmingham och West Ham. Undrar hur man bedöms som topplag när man ligger på 14e plats?

7
boozeboy

Birmingham har ju spelat mycket färre matcher, tror nog de har bra chans att hamna i top6.. Synn dock hade gärna sett boro

Svara på inlägget

Du måste vara inloggad för att skriva