Januarifönstret 11/12

7
boozeboy

Då var det dags med lite spekulationer igen...

Celik till boro?

Luciano Becchio och Mike Havenaar
www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2073317/Leeds-striker-Luciano-Becchio-wanted-Middlesbrough.html

7
boozeboy

En division 2 spelar på väg in? spelar i PSG men utlånad till liga 2 som jag förstod det.. första googlingen resultera i en tjej.... Det kan bara vara ett bra tecken!

Loris Arnaud
www.mfc.co.uk/page/news/latest/0,,1~2548513,00.html

Säsong Lag M. Mål M. Mål M. Mål
2010-2011 Angers SCO 21 1
2009-2010 Clermont 17 3
2008-2009 Paris Saint-Germain 1 1 2
2007-2008 Paris Saint-Germain 18 1

Ser lovande ut där... snittar ju iaf 57/6= 9,5% av matcherna i målprotokollet....

0
Erik

Kris Boyd har brutit kontraktet med den där turkiska klubben och stämt dem. Han var ju så bra när han va här, och vi behöver ju förstärkning offensivt...... ;-)

0
Molinas

Rhys har gått ut med ett statement där han säger att de är uppflyttning som gäller, annars funderar han på att lämna: www.sportinglife.com/football/cc_championship/middlesbrough/news/story_get.dor?STORY_NAME=soccer/11/12/20/manual_075616.html&TEAMHD=middlesbrough&BID=331

0
johan7

Förstår Rhys!

0
Erik

Det ryktas om Ishmael Miller. Skulle nog vara ett bra tillskott!

1
BIG FAT LAD

Verkar som vi var och ryckte lite i Celso Borges också...vafan vi måste bort från de här allsvenska spelarna: www.fotbolltransfers.com/site/news/15254.html

1
BIG FAT LAD

Okej, nu börjar vi snacka nyförvärv! Tycker killen ser riktigt bra ut i den tröjan *no homo* www.oneboro.co.uk/forum/showthread.php?tid=3271&utm_source=twitterfeed&utm_medium=twitter

7
boozeboy
1
BIG FAT LAD

Verkar som vi är riktigt nära Coventrystrikern Lukas Jutkiewicz nu, en del talar tom om en presskonferens imorn. Killen kallas förövrigt "Jukebox" (haha!) så det blir väl att man kallar han för det eller Juke i fortsättningen misstänker jag. Det där skeva efternamnet han har nu går ju tvärbort iaf.

www1.skysports.com/football/news/11710/7425729/Jutkiewicz-agrees-Boro-move

Fortsätter han göra såna här baljor så är han mer än välkommen: www.youtube.com/watch?v=byK2oBB_ucQ

7
boozeboy

nu skall vi tydligen först låna jukeboxen för att han skall kunna delta i dagen match, för att inom snaraste köpa han för 2 millar

www.teamtalk.com/middlesbrough/7429025/Boro-seal-Jutkiewicz-loan

7
boozeboy
1
BIG FAT LAD

Ett helt stendött fönster sista dagen, hade hoppats på en målis men icke. Jaja, inte oväntat. Bates och Rhys drar om vi inte går upp.

Inga bud, enligt Mogga: www.mfc.co.uk/page/news/latest/0,,1~2595240,00.html

7
boozeboy

Middlesbrough midfielder Barry Robson, 33, is set to join MLS side Vancouver Whitecaps at the end of the season.
skvaller, hur mycket sanning är där i detta?

7
boozeboy

www.mfc.co.uk/page/news/latest/0,,1~2613310,00.html
O där var det bekräftat...
Fattar inte riktigt, lyckas han nu hjälpas oss upp i premier league skall han väl inte dra?! Aja kanske bättre o tänka på ekonomin ibland?

0
Boro_dave

NEJ!! Fan om han inte kan hjälpa oss upp iår för då ser det för jävla mörkt ut:(

1
BIG FAT LAD

Ujujuj, inte bra detta. Vi hade behövt han även nästa år om vi inte går upp.

Samtidigt börjar man nu förstå den här "konstiga" handskadan han fick lägligt när det här nya kontraktet skulle slutförhandlas. Han vill självfallet hålla ner antalet matcher för att inte åka på en långtidsskada med så kort tid till det här drömkontraktet han fått i Vancouver. Han har ju även en spelstil som gör att han kan försvinna länge om oturen är framme. Någon som tror att han kommer att gå in i stenhårda tacklingar med tio matcher kvar av Championship? Personligen så är jag tveksam. Bara för att det är Robson så finns det en möjlighet att han faktiskt kör stenhårt även sista tiden, men hade det varit någon annan spelare så hade de tagit det lugnt sista matcherna. Det är det enda positiva i det här.

Om vi inte går upp så vet vi nu alltså att de som kommer lämna oss är: Robson, Rhys och Bates. Det är alltså i år vi måste gå upp. Nästa år kommer vi ha ett mediokert lag igen.

7
boozeboy

Jag hoppas och tror du har fel om Robson, han om någon kommer ge vad han har. Har inte sett några matcher där han inte gjort det, då tänker jag även på Skottland och Celtic. Nä fan Robson sviker oss inte det finns bara inte, han är en fotbollsspelare som har hjärta!
Det är dock inte riktigt bra då han känns som om han har en del år kvar...
Jag har fortfarande inte förstått om det är någon övergångssumma eller ej?
Rhys kan bli riktigt tufft även om vi går upp tror jag, när gjorde han senaste en dålig match? Bates, ja han blir väl skadad sista matchen o resterande delar av livet och myntar in på klubben.
Bennet kan även han ligga i farozonen tror jag..
Vi har runt 5ggr pengarna på att gå upp i nuläget.

Svara på inlägget

Du måste vara inloggad för att skriva