Blackpool - Middlesbrough

0
Gibbo_UK

Ny match redan 16.00 idag så missa inte!

0
mndl82

Ja det är ju också en tid att börja en match på.....
Blir till att skynda sig hem idag!! Hade suttit prima med en trea idag och ett kryss mellan Reading och Cardiff!!

0
Boro_dave

Match redan idag igen... har inte allt för bra känsla inför denna matchen tyvärr. Självklart visar inte tv4sport någon championship idag heller:(

0
Molinas

Team: Steele, McMahon, Williams, Bates, Hoyte, Smallwood, Bennett, Robson, Haroun, McDonald, Ogbeche.
Subs: Coyne, Hines, Reach, Emnes, Main.

1
BIG FAT LAD

Satan, Bailey är borta.

Inga bra vibbar kring detta. Mitt Boro-DNA inom mig säger att om jag blivit erbjuden 0-0 så hade jag tagit det och sprungit, men nu är ju situationen som så att vi jagar en plats i PL så det är all-in som gäller varje match.

Matchen tror jag vi torskar med 2-1, men om jag hade varit er så hade jag garderat med 2-0 eller 0-0. Ja, ni märker att jag försöker hjälpa er lite i tipstävlingen för den börjar bli löjlig.

Noterar även att det varit ett enormt tryck på biljetter till bortasektionen och folk hävdar att vi kunde sålt närmare 4-5.000 plåtar istället för de dryga 2.500 som vi fått från Blackpool.

Jaja, hoppas på det bästa nu, en vinst hade varit fantastiskt!

0
Erik

Ansluter mig till gruppen som har dåliga vibbar. Vet inte vad det är men det känns konstigt..

1
BIG FAT LAD

Känns lite som det är fram och tillbaks, kan sluta hursom. Definitivt inte en 0-0-match.

Edit: Ronald är fri, men har för dålig andratouch så bollen flyger iväg till hörna.

1
BIG FAT LAD

Känns inte bra nu...

1
BIG FAT LAD

Vi saknar Bailey.

1
BIG FAT LAD

Hoyte har tydligen slängt sig och filmat två gånger i bra läge i första halvlek och Brownlee sitter nu och undrar vad fan han håller på med. Ger även McDonald en skopa för att han ofta är fri, men aldrig hinner skjuta pga att han blir upphunnen.

1
BIG FAT LAD

FITTA!

1
BIG FAT LAD

Boro har träffat målramen 15 gånger i årets Championship vilket är mest av alla lag. Ja, vad säger man, vi borde leda den här jävla serien med tio pinnar...:-(

7
boozeboy

kommer man in olägligt? Lyckades hitta wi fi på bussen hem från Luxor! Det måste fan ge lite tur!

1
BIG FAT LAD

2-0, fan asså. Det hände.

7
boozeboy

Fan illa där! Den där philips gör en hel del mål tyvärr... Inte Kevin då..

7
boozeboy

Det positiva är att varken Westham eller Southampton leder, Cardiff gör dock...

1
BIG FAT LAD

Mmm, vi har vunnit varenda jävla match i över en månad och ändå har Cardiff kommit ikapp - och gått om. Var kom de ifrån liksom?

7
boozeboy

Såg att Southampton hade Lambert utvisad, det är riktigt bra. Då missar han kanske någon match och är väldigt viktig för dem
Ett tröst mål nu snarast hade varit fint

0
Erik

Ja någon som kan göra mål behövs verkligen i januari.

1
BIG FAT LAD

3-0, jösses.

1
BIG FAT LAD

Tre snabba av McDonald nudå så är kvällen räddad...

0
Erik

Självmål? Vad i helvete.

7
boozeboy

Hines måste vara nöjd med sitt inhopp...
Svittiga blackpool också

0
Erik

west ham leder men southampton ligger under.

1
BIG FAT LAD

Inget som förbättrar vår sedan tidigare urusla målskillnad precis.

Fy fan.

Ikeme in.
Och så någon som kan göra mål, måste ske i detta fönster. Det är i år vi har chansen att gå upp för nästa år försvinner Williams och Bates om vi inte går upp.

Asså, vi kan inte få en sån här uppläxning av pissiga Blackpool - fan.

Känns som om luften gått ur fullständigt ur laget sedan Bailey försvann i förra matchen.

1
BIG FAT LAD

Jaha, Robson hade tydligen ett skott i stolpen vid ställningen 0-0 i början av andra halvlek.

Svara på inlägget

Du måste vara inloggad för att skriva