Middlesbrough - Shrewsbury Town

0
johan7

Japp, jag skapar tråden i dag. Ett bra eller dåligt tecken...återstår att se!

Vi behöver en målexplosion och gott självförtroende...

0
edison

Har ingen jättebra känsla inför dagens match, vet inte om det är bra eller dåligt :)

7
boozeboy

ja det blir inte 2-0 iaf, för tippa kan jag inte!

7
boozeboy

Middlesbrough

01 Steele
02 Hoyte
03 Bennett
04 Bates
14 Williams
08 Thomson
22 Martin
33 Smallwood
07 McDonald
09 Emnes
16 Ogbeche

Substitutes

21 Coyne,
06 McManus,
15 Hines,
29 McMahon,
32 Reach,
11 Kink,
25 Main

7
boozeboy

vet inte riktigt hur de har ställt upp laget här.. men det verkar som:

Steel
Hoyte - Bates - Williams - Bennet
Smallwood
Martin - Thomson - Emnes?
Mcdonald - Ogbeche

Rätta mig någon för blir inte klok på uppställningen

1
BIG FAT LAD

Funderar på hur sugen jag är på att gå långt i FA-cupen med vår svintunna trupp samt att vi har en annan hyffsat viktig grej att tänka på.

0
edison

Kan ju vara en 4-3-3 eller en 4-4-2 med en mer diamantliknande uppställning också. Känns offensivt iaf!

0
edison

Barrow 1-0 mot Darlington i Darlos kanske sista match.

1
BIG FAT LAD

Mowbray sa innan matchen att vi skulle satsa allt frammåt så vi inte hamnar i samma sitution som mot Burton förra året...vem minns inte det debaklet?

Så nu kör vi med precis allt vi har i anfallsväg frammåt...Ronald, Emnes och Bart...vilket lett till exakt 0 mål efter 30 spelade mot League Two laget Shrewsbury.

0
edison
1
BIG FAT LAD

Emnes 1-0!

0
edison

Marvellous!

0
Molinas

Wohooooo!

1
BIG FAT LAD

Darlo har varit med länge men nu ser det ut att vara kört med klubben. Ny stor, modern arena har de, men det är ingen som går och kollar på matcherna. Nu verkar det som om de kanske får starta om allra längst ner i seriesystemet och försöka komma tillbaka den vägen som Wimbledon gör. Jag önskar dem all lycka till, man tänker på de genuina Darlo-fansen en sådan här dag! Vi har ju förövrigt "nästan" varit där själva så man kan ju bara ana den frustration och rädsla som finns bland suportrarna. Tänk om ens favoritlag skulle läggas ner liksom...

0
edison

Spot on BFL. Läste att supportrarna hade gjort en insamling för att kunna bjuda spelarna på käk innan matchen, de hade siktat på £150, men fick in runt £8k. Bl a Fulham-målisen Stockdale hade chippat in med ett par hundra quid. Ligger under med 2-0 i paus nu, riktigt surt för fansen som åkte dit.

0
edison

Han har väl för övrigt dragit in rätt rejält med sås till klubben genom övergångssummor och add-ons och sånt, men fin gest likväl.

0
Boro_dave

gött att emnes är tillbaks, kanske viktigare än innan att vi får igång målskyttet nu när bailey dessutom är borta.

7
boozeboy

ja vi har verkligen inte fått igång målskyttet denna match! :)

1
BIG FAT LAD

Jason Steele ut knäskadad, Danny-Danny in.

0
Boro_dave

haha, ne men nu har vi iaf något alternativ till anfallet:P

0
Boro_dave

BFL//
jaha, det här är ju helt sjukt KÖP IKEME!

7
boozeboy

vad hände med steele?

1
BIG FAT LAD

Kinky in istället för frassen.

1
BIG FAT LAD

Steele krockade med en Shrewsburyspelare och skadade knät.

1
BIG FAT LAD

Ogbeche missar friläge. För dålig andratouch, vilket verkar vara en vanligt förekommande egenskap bland våra forwards...

7
boozeboy

ok, ja vet inte riktigt vad jag tycker om det än... coyne känns riktigt gubbig då steele känns som en tonåring...

7
boozeboy

hur oväntat är det att deras målvakt skall vara bäst på plan?

1
BIG FAT LAD

Vi är riktigt tillbakapressade nu, de skulle förmodligen haft straff där också.

Svara på inlägget

Du måste vara inloggad för att skriva