Ny match att se fram emot?
Eh...KÄLLA?
Yeees, ser bra ut. Den ligger som match på tv 4 Sport kl.16 där. Nu är det bara att hålla tummarna. Med lite flyt så visas FA Cup-matchen med veckan efter.
www.tv4.se/1.2216387?episodeId=1.2489850&
jäklar, BFL... 11 timmar efter utan källa? har du börjat bli soft eller vad?! :)
Jaha....nu åkte handväskorna fram igen ;-)
FA cupenmatchen Sunderland - Boro ligger nog bra till för en Skymatch så förhoppningsvis får vi se den också.
...det är på väg att hända igen...
Från tvmatchen.nu: "Coventry City - Middlesbrough FC Championship (Kan utgå p g a handbolls-em)."
Om det skulle inträffa, och jag isf tar på mig att korrigera det hån och själsliga övertramp som TV4 utsätter oss för igen, hur mycket är var och en utav er redo att sätta in på mitt konto per månad under fängelsetiden (räknar med ett tvåårigt straff)?
OBS! Det belopp ni skriver är bindande.
Ja, skam den som ger sig bfl:P Men dom kan ju bara inte göra det igen, det är ju redan schemalagt en match på 4:an, så om sverige spelar då så lär ju den läggas där. Då skulle det innebära att vi riskerar att bli flyttade pga nån helt ointressant handbollsmatch som är samtidigt som Sverige!!
Är eet inte så att de kommer visa matchen om Sverige spelar på lördag ?
n Sverige inte spelar lägger de en annan handbolls match på tv4sport istället för att visa Sverige på 4an då.
För de kan ju inte lägga en annan match mer än Sverige på 4an, och on Sveriges match visas kommer ingen se en annan handbolls match på tv4sport och där kommer vi in!
Alltså får vi hoppas på rätt resultat mot Tyskland idag.
Ja du BFL. Jag bor ju i Kumla så om du hamnar här så kan jag nog fixa lite grejor över muren åt dig.
Jag tror vi klarar oss!
Sverige-Polen börjar 16.15 på lördag och kommer garanterat att gå på TV4. Nästa match i EM börjar först kl.18.15 mellan Danmark-Makedonien så TV4 Sport ligger öppet för oss kl.16.
www.ehf-euro.com/Main-Round.2213.0.html#
Sweet stuf! Handboll kan för övrigt dra åt helvete.
Jo det var det jag försökte förklara.
Skönt vi fick 4 matchen, hade vi vunnit hade vi väl spelat den senare matchen. Så något bra att vi loosa mot särling tyskarna igår.
Den här matchen skall enbart vara vinst, inte ens diskutablet med något annat.
Vad är oddsen på att Nimley gör mål?! :)
Robson är tillbaka, känns riktigt skönt måste jag säga!
Är folket bänkat eller ni har annat för er?!
Bänkad. På krogen.
Allt annat än tre pinnar är...xxxxxxxxx.
Danny Coyne i mål. Bättre än Ripley, men ändå....det håller inte.
Kom igen nu...BOOORROOOO
Härligt!
Ja nu e det fan allvar, en förlust eller ett kryss och vi har lite problem med formen. kom igen nu!!!
"scott mcdonald har varit het i inledningen, 3 läge"
Ja men mer än så blir det oftast inte... läge!
Träffa bollen!!
Ronald....jösses.
Fan va bra Robson är, förövrigt.
starta nimely förresten? har glömt hur han ser ut? :)
kommer lyftningen från arca.........................................................................................................................................................................................................................................
katastrofala inspel vi har... helt ärligt, kan itne kännas mer ofarligt. Ingen direkt kreativitet.
usch, blir konstant påmind om hur dålig arca är.... jag tål verkligen inte den mannen!
grattis, coventry har officielt farligare anfallsspel än oss
Så otroligt lamt försvar. Faaaaan
jaha!!!
Så jävla trött man blir. En chans och mål bakåt och vi behöver tolv jävla lägen för att få mer än styrfart på bollen mot mål.
Sätt upp Bennet i anfallet och byt haroun. Men för i helvete.....rött också.
Hurra. Thomson rött. Så jävla idiotiskt gjort.
ja detta ser ju lovande ut! men egentligen, blir man förvånad?
Kevin Thomson är nog bäst i världen. På att inte spela 90 minuter.
usch, denna formsvacka bådar inget gott. Vi har 4+ i målskillnad. Vi borde inte ligger så högt uppe som det ser ut nu, vi kan ju för fan inte göra mål!
KÄMPA.
Ser helt uppgivet ut. Tror fan tvåan kommer snart.
Där kom det
hur i helvete kan de säg den är inne!!!!!! detta e fan sinnesjukt, klarar inte av det!
o nimley gjorde mål så klart, JÄVLGT OVÄNTAT!!!!! H** F*****"!"#"#¤"
3-0 självmål Bates. Tack för idag
0-3..... händer detta verkligen?!!!!!! fy fan!
bates gör helt rätt, avgör matchen. Hoppas vi blir totalt förnedrade så klockan slår i deras huvud! Dags att vakna MIDDLESBROUGH!!!!!!!
men helt ärligt, hoppas den assisterande domarn är nöjd med sitt beslut på andra målet! sicket jävla soll, den kan fan omöjligt ha varit inne!
kan man bli straffad för att hota assisterande direkt efter match? Eller det är väldigt vanligt må tro?
stackars robson, han är ju helt ensam ibland. Hade slutat i detta laget om jag varit honom. fan skandal
Är plågsamt att kolla på nu.
Spelar hem till målvakten på en frispark 10m utanför straffområdet?
ett litet ljus i matchen! Arca RÖTT! hoppas hna blir avstängd resten av säsongen!!!!! kom igen arca ge några knytslag!!!!!
den ända som var bra idag blev utbytt i andra, bennet.
coyne tabba sig på första målet då han inte ens reagera fören skottet varit inne och vänt två runder i målet. annars hade han också klarat sig med godkänt.
mcdonald får bara icke godkänt pga av målet han gjorde.
usch, mår inte bra av detta. Jag loggar ut ett bra tag nu!
nu blir det supa ner sig o svina på blackjack borden
såg även att cardiff gör mål på övertid och får med sig 3 poäng.
haha!