Yes, matchen visas på Viasat Fotboll på onsdag kl.20.45. Fan, nu är det Boro på tv varje vecka känns det som - precis som det ska vaaaa!
www.tvmatchen.nu
Bra nyheter där!
Ser gärna en akademisk referens:-)
Tror fan vi vinner detta, sen slår vi arsenal på deras pryda stadium.... Glory!!
I omspelet då? :-)
Vi har Arsenal hemma lördagen den 18/2 18.15 om vi vinner. TV sänd match i England och troligen här.
aha ok, en på jobbet som sa att det var hemma för dem(Arsenal) ännu bättre då!
13.000 biljetter sålda, kan kanske bli 22-23.000 på matchen?
Skadeläget:
"INJURED
Faris Haroun: Hamstring v Palace, Being assessed.
Marvin Emnes: Hamstring has been stiffening in recent games, will be assesed for Sunderland.
Scott McDonald: Medial knee ligament v Leicester on Feb 1. Expected to be out for anything around six weeks.
Danny Coyne: Calf strain. Out for Sunderland.
Barry Robson: Severely bruised hand, has been advised not to play on medical advice and is currently wearing a protective cast. Will be assessed for Sunderland.
Bart Ogbeche: Hamstring. Back in light training.
Nicky Bailey: Expected to be out for anything between four and eight weeks with a medial knee ligament injury suffered against Peterborough on New Year's Eve.
Merouane Zemmama: Hernia. No rerturn date set."
En vinst mot Sunderland är inget annat än ett mirakel.
Äh , inga problem, det här tar vi!
Vi får hoppas att vi inte har hela truppen skadefri någon gång för då får vi ju press på oss att vinna en match ;-)
Stor chans att Robson spelar dock.
Usch, ja _dålig tajming med denna svackan. Har vi inte emnes mcd eller Robson på plan hade vi inte vunnit mot ett liga 3 lag!
Det som oroar mig är hur jävla dåliga vi är på hemma plan?! Kan vara att vi får in några hemma plansspelare om alla ordinarie är borta?:-)
Intervju med Gavin Henderson (Online editor för Sunderland's seventy3magazine) inför matchen
www.fansonline.net/middlesbrough/article.php?id=2818
Scott McDonald borta resten av säsongen vad det verkar: www.mfc.co.uk/page/news/latest/0,,1~2603343,00.html
Nu börjar det se tunnt ut, på riktigt.
För alla oss 21 medlemmar på Vikings från Sthlm. Det e Wirströms i G:a Stan som gäller ikväll - ses där!
det ser riktigt fullt ut på Riverside ikväll, I LIKE!!
Middlesbrough
01 Steele
02 Hoyte
03 Bennett
04 Bates
14 Williams
15 Hines
29 McMahon
08 Thomson
18 Arca
25 Main
30 Jutkiewicz
Substitutes
31 Ripley
06 McManus
32 Reach
22 Martin
33 Smallwood
09 Emnes
16 Ogbeche
det ser GANSKA tunt ut framåt..... ingen av våra tre bästa målskyttar är med. från start. Arca, main och jukebox har väl sammanlagt gjort 0 mål tillsammans?!
Ja, vi får lita på defensiven och hoppas dem gör ett självmål..
ja där kom det, nu kan vi inte vinna på 0-0. straffar va mitt hopp..
Fan lite oflyt där är macmahon skjuter
Fan. Vi förtjänar 1-1. Tveksamt om det kommer dock. Jag ger Jukebox en (1!!!) match till innan jag sågar han fullständigt.
Come on Boro!!!
seriöst.... BYT UT ARCA!!! har inte gjort många rätt ikväll, eller i sin karriär för den delen
JUKEBOOOOOOOOXX!!!!!!! JAAAAAAAAAAAA
Kom igen! nu gör vi ett till och skickar hem de smutsiga fanskapen!!
ohh herrejävlar!!
Vilken match, fan att Jukebox fick gå av...kom igen Burrrrraaa!!
Gogogo!
En sattans vinst nu då!
COMON BORO!!!
Fan hade emnes varit i form hade den suttit.... Bra block iof... Känns som straffar eller vinst snart
Emnes måste ju näta när man får sånna lägen!!
Ingen som har en stream? Vill se den här jävla skiten!!
Faaaaan
äckligt jävla tur lag
de där skottet ska inte kunna gå igenom 3 man, men självklart göre det mot oss
Fan också!! Nu har ju iaf jukebox gjort sitt första och man får la hoppas att det kan hjälpa oss i ligan...
Erik//
Såg först nu att du ropa på stream... livetv.ru borde du kolla varje matchdag, streams kommer drygt 30 min innan match.
Ja, surt sa räven.
Det kändes lång väg att vi aldrig skulle kunna vinna matchen trots en horoisk insats av de yngre spelarna. Vi startar matchen med 6 ur egna ledet och avslutar med 8. Även om de är bra så räcker det ju givetvis inte mot mer erfarna Sunderland.
Även om Thomson var hyfsad (enligt mig) så länge han orkade och Rhys klarade sig bra så saknar vi Robson i en sådan här match. För att inte snacka om Bailey.
Emnes ser lika dålig ut som under tiden med både GS1 och GS2.