Lyssnade på P4 Sveriges radio, handlade om fotboll och olika fans, i studion satt en som höll på Boro någon på detta forum som känner sig träffad??
mdl82> Jaha, där ser man. Det finns flera saker du kan göra för att alla vi andra som missade detta ska kunna få möjligheten att höra på programmet:
1. Gå in på sr.se och lägg sedan en länk här på Vikings till programmet.
2. Om du inte orkar det så kan du väl kanske säga vad programmet hette.
3. Är det för mycket begärt så vore man tacksam om du iaf kunde säga vilket tid som du lyssnade på programmet, försök gör en uppskattning av klockslaget om du har möjlighet.
Måste man göra allt själv?????
Vad är det som händer asså, ingen orkar någonting eller har ordning på när vi spelar (matchtipset) eller om vi spelar hemma eller borta - FÖRFALL!!!
Ryck upp er nu - allihop!
Glömt att ta dina tabletter, BFL? Allt är som vanligt med andra ord.
Okej, jag tar en timeout på några veckor. Hare bra.
Ok. Fattar piken. Timeout här också.
Programmet gick på P4 runt kl 14,00 handlade om fotboll....
sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=4245&artikel=4945446
Hittade länken på sr.se
Thorbjörn Wallentin, Middlesborough-supporter
Tycker jag slutfört mitt uppdrag nu BFL kan jag sova med gott samvete nu??
Haha, nu ser det bra ut, gubben. Nu får du be tjejen hämta en filt och en kopp varm choklad till dig...de e du värd...;-)
Har nu lyssnat på programmet - bra jobbat Tobbe!
En timeout ska vara kort, BFL. Samma här ;-)
Skoj med en Borosupporter "på riksradion". Du får gärna logga in igen Tobbe. Det var ett tag sedan. Hur hamnade du på radion?
Annars så känner man igen sig. Samma fenomen som vanligt. Idiotförklarad blir man och Middlesbrough felstavat i texten.
Grejdespill på er?!
Tack för intressant länk, har "tobbe" varit mycket aktiv här förut kommer inte ihåg honom men sen är jag senil också.
Tråd-skaparens syfte var väl inte att informera utan att fråga om personen i fråga fanns på forumet :)
Det är iaf inte denna "Tobbe" som har varit på radion :-)
Jag följer matcherna varenda helg och läser här varje dag, dock alltsom oftast inte inloggad....... -> läs lat.
Jag är skyldig... Har fortfarande ingen aning hur de hittade mig... Men kul att få slå ett slag för Boro... :)