Mot Premier League (?) = Uppfräschad (?) site!

2
YakuBoro

Jag har gjort ett "test" och lagt upp en lite annorlunda site som man kan besöka på ny.borovikings.se.

Rent vad som finns på sidan så kommer ni känna igen er och det är samma databas så forumen tex är exakt samma. Skriver man på www.borovikings.se så syns det på ny.borovikings.se och tvärt om...

Tyck till om ni vill. För egen del, som mestadels besöker siten från mobilen och läser forumet, kommer jag nog ändå använda den nya designen =) Lite mindre design och mer anpassad för mobilt är fokus. Gillar ni den så kan vi byta ut så det alltid blir den.

2
bud2me

Snyggt! Skitbra med Twitterflödet

5
BIG FAT LAD

Kändes bra i telefonen.

Uppskattar även att det där "kommande match" syns tydligt...haha, bra!

Däremot så föredrar jag den här röda bakgrunden i forumet när jag skriver på datorn istället för det där helvita på den nya sidan.

Twitterflödet, jovisst. Blir väl bra.

Det får bara inte bli mindre personer än nu som går in i forumet och skriver. Kanske nån mer tydlig direktlänk till forumet på startsidan vore nåt när man kollar med luren? Fast går vi upp i PL så är det nog ingen risk att antalet inlägg på Vikings minskas iofs.

2
Gazza

Jäkligt snygg

0
Walle

Riktigt fin gillar den skarpt!

0
Saintan

Nice Yak!
Gillas skarpt ;)

0
Alec81

fantastiskt bra jobbat!!.. =) älskar den!

0
Boro_dave

Ser riktigt bra ut! framför allt bra på mobilen, glömmer väl inte bort våran viking-bild bara? :P

0
PH7

Grymt!! :)

0
mndl82

Riktigt trevlig sida :) jag kunde inte logga in på den bara!! :(

2
YakuBoro

Kul med mest positiva kommentarer!

Självklart har jag lyssnat på önskemålen och numer är det röd bakgrund utanför själva sidan (syns ej i mobilen), det är en Boro Vikings flagga på startsidan (syns tyvärr inte heller den i mobilen), det är lite "reklam" för forumet redan på startsidan för att locka in.

Dessutom syns antalen online bredvid "Medlemmar" i menyn.

Oklart dock varför du inte lyckas logga in... ?

3
nucleus

Snyggt jobbat!! jag tycker iof fortfarande att senaste inlägget i forumtrådarna ska hamna högst upp. Det har ju dock inget med nya siten att göra men ett byte i samband med den?

5
BIG FAT LAD

Yaku> Vore även bra om du fixade till resultatet på Boro-Cardiff i spelschemat. Boozeboy, med en fantastisk form, ska alltså ha en pinne till och rycker tyvärr loss fullständigt i tippligan.

1
Gibbo_UK

Jag tycker den är skitbra!

0
Boro_dave

Fulländad! :)

5
BIG FAT LAD

Admin> Fixa till resultaten i tipptävlingen, ser riktigt illa ut att bara varannan match är rättad här på slutet. Ovärdigt Vikings och definitivt inte Premier League-klass på det.

0
Walle

borovikings har idag uppmärksammats på fmttm forum såg jag. om än bara lite grann så e de e alltid lite kul. är de nån här inne som är medlem där å har tipsat kanske? :p här e tråden iaf haha fansonline.net/middlesbrough/mb/view.php?id=4677624

0
linus

Haha kul! Nästa grej blir ju att köra en engelsk spegelsida på sajten! Köra Google translate rakt av så kan de följa med i tugget mer än kring BFLs "wtf" på startelvan! ;)

5
BIG FAT LAD

Haha virala Vikings!

Borolad259> What foooking lesson, fook off ya daft cont!!!!!!!!


Svara på inlägget

Du måste vara inloggad för att skriva