Tv Matcher 2015/2016

0
Walle

Hitta ingen tråd gällande matcher som kommer sändas så här kan vi informera om sådant.

Börjar redan till nästa helg den 19 sept kommer sky sända Notthingham-Boro kl 13.30 . Böööör ju finnas stream då.. Sedan helgen därpå (26/9) visas boro igen denna gången hemma mot leeds kl 14.15.

Edit: Leeds matchen spelas 27/9 och inte 26/9 som står ovan !

5
BIG FAT LAD

Leeds är söndagen den 27/9.

1
Andrealdo

Apropå matcher. En fråga till Yakuboro. Burton-Boro blev ju 1-1 efter ordinarie tid, inte 0-0. Jag vill gärna ha en 2:a på min matchtröja :-)

0
Walle

Du har helt rätt bfl. bra du rätta mig annars hade jag kunnat sitta där hela dagen å vänta :)

5
BIG FAT LAD

Haha, sånt där är sjukt jobbigt när det händer, Walle!

2
YakuBoro

Burton matchen fixad!

1
boozeboy

www.skysports.com/watch/football-on-sky/competitions/championship
Då håller vi tummarna på att där dyker upp en bra stream, ser inte ut avv vara något på tv10 eller viaplay på lördag.

5
BIG FAT LAD

Hemmafighten mot QPR är alltså flyttad till fredag 20 november för att kunna tv-sändas.

Vill redan nu flagga för att Vikings East Side kommer boka ett bord någonstans till den matchen.

0
erik b

Kommer befinna mig i Stockholm den 20/11. Vill boka hotell i närheten av pub som med all säkerhet kommer visa boro -qpr. Någon som vet vart den visas? Plus om puben har god tillgång på pints av god kvalitet.

5
BIG FAT LAD

Fan va trevligt, erik b! Jag hade tänkt att kolla matchen på någon av pubarna i Gamla Stan, typ Wirströms eller Liffeys. Jag kommer att ta tag i det och snacka med ägarna några dagar innan matchen så att allt är klart när man väl dyker upp på kvällen. Beträffande hotell så ta ett i Gamla Stan eller vid Slussen så har du ju krypavstånd dit sen...:)

Vet att det är en månad kvar, men är det nån mer som känner att det här kunde vara en kul grej att dyka upp på?

3
nucleus

Jag tänkte rulla över. När east side section bjuder till fest kommer man gärna!

5
BIG FAT LAD

Haha underbart, nucleus! Känner redan nu smaken av Jägerbombs i gommen...:)

3
nucleus

Den känns faktiskt och ser en het jävla donna i smickrande tights och bröst som liksom bjuder in till match när dom böljande fångar en fladdrande blick där hpn står på huk och preppar bomberna..

5
BIG FAT LAD

Haha poeten.

5
BIG FAT LAD

Såg precis att United-fighten kommer sändas på Viasat Fotboll nästa onsdag.

5
BIG FAT LAD
0
johan7

Fyra matcher som tv-sänds på en månad. Det tar sig.

5
BIG FAT LAD

Yes, vår match mot Derby sänds på Viaplay och bettingsidorna på lördag! Riktigt skönt då vi annars inte finns med på Skys tv-schema i varken januari eller februari.

En dröm vore att kunna tippa på matchen i vår tipstävling också, men det är kanske för mycket begärt...

0
Alec81

fan va nice.. usch, är redan riktigt nervös inför denna matchen.. Årets i särklass viktigaste match.. de två lag som släpper in minst mål i ligan samt de två formstarkaste.. upplagt för 0-0 eller 1-1

5
BIG FAT LAD

Nu e man fan rätt sugen på att få kolla in de nya spelarna.

Vikings East Chapter> En liten heads-up om Leeds borta. Den går på tv om en och en halv vecka, måndag 15:e kl.20.45. Är det nån av er som skulle vilja kolla matchen på vanliga stället?

0
Walle

Såg att Middlesbroughs u19 möter psg i åttondelsfinal i uefa youth league på onsdag och denna match sänds på viaplay kl 15.55 för den som är intresserad ! Jag ska iallafall titta de ja kan. Chapman sägs ju vara ett namn för framtiden så kan va intressant att se lite av honom redan nu

5
BIG FAT LAD

Ska lätt kolla imorn, ja Chapman ska bli kul att se. Kolla vad den där hypen handlar om, typ.

Rätt hyffsade klubbar kvar för denna omgång hehe: twitter.com/UEFAYouthLeague/status/699216076144537600

0
grahnen

Skit att jag slutar jobbet 16:00... Blir snabbt hem och kolla andra halvlek, skall bli kul att se. Svårt att veta vad dem står jämfört med PSG, men dem vann sin grupp med 4 vinster, 1 oavgjord, 1 förlust. Slog sedan ut Shaktar.

6
Wilf Mannion

Har tippat 1 - 2Middlesbrough - Leeds United

Då bänkar man sig för att se morgondagens stjärnor! Ska bli extra kul att äntligen få se Chapman och österrikiska
storlöftet Jakupovic. Blir nog en målrik historia.......

1
boozeboy

PSV - Roma drar ut på matchen.
Får kanske hålla oss till en annan tråd framöver..

0
linus

Både Bolton-matchen och QPR-matchen flyttas för TV-sändning! Kul!

Lite sugen är man ju dock på att ta ett flyg över efter jobbet den 1 april för att se QPR matchen live. Frugan är ändå bortrest så varför inte liksom? :D

1
boozeboy

Upcoming Boro games selected for TV coverage:

Friday, March 4 - Boro v Wolves (7.45pm)

Sunday, March 13 - Charlton v Boro (3.30pm)

Friday, March 18 - Boro v Hull City (7.45pm)

Friday, April 1 - QPR v Boro (7.45pm)

Saturday, April 16 - Bolton v Boro (12.30pm)

0
linus

Drygt med alla ändringar för fans som ska se live, men å andra sidan så tar man ju hellre det än att vi hade varit ett mittenlag som sky inte brydde sig om att TV-sända. Räknar kallt med att Burnley och Brighton matchen kommer sändas med vilket skulle innebära 7 av 15 återstående!

5
BIG FAT LAD

Riktigt sweeet!
Och nu såg jag att morgondagens match kom upp på Viaplay med!

0
SBN

De flesta kommer säkert komma upp på Viaplay då de är fredags eller söndagsmatcher. Gött att man kan se Boro på TV, dock tycker inte frugan det är lika kul då jag tydligen inte är särskilt kontaktbar :)

3
nucleus

Boro - Wolves Fre 4 mars ligger uppe på viaplay nu.

1
boozeboy

Dom visar även Birmingham mot hull idag. Skall försöka se den och se om man kan svära något extremt

0
Alec81

har en stark känsla att Birmingham tar poäng idag om inte till och med vinner matchen.

*Edit, 1-0 till Birmingham i halvlek.. =)

5
BIG FAT LAD

Skön match, Hull har haft en i stolpen och en i ribban. Come on you Blues!
m.fanchants.com/football-songs/birmingham_city-chants/zulus-gunna-getcha-zulus-gunna-getcha/

3
nucleus

Konstigt. Var in tidigare och kollade och ingen Bham - Hull då. Inte nu heller. Kollar ni på Viaplay?

Btw. Har bham bytt klubbmärke?

5
BIG FAT LAD

Kollar på Unibet.

5
BIG FAT LAD

10 kvar. Galen Hull-press.

5
BIG FAT LAD

Yes, slut på St Andrews 1-0. Gastkramning i ösregnet, vilket krig på slutet, stort kredd till Birminghamspelarna som gick på knäna och tokrensade sista kvarten.

Vi får en gratischans att gå topp imorn - läge att prestera!

6
Wilf Mannion

Har tippat 1 - 2Middlesbrough - Leeds United

Kommande lördag finns vi i Viaplays tablå igen. Hemmamatchen mot Preston visas med start 15.55. Bara att bänka sig med ett sixpack igen:)

0
Walle

Tror det kommer finnas stream till matchen på lördag så håll ögonen öppna!


Svara på inlägget

Du måste vara inloggad för att skriva