Boro-Leeds

0
mndl82

Härligt med en tv-match!!! Tror vi ångar på idag, ingen som ska till London nästa helg å kolla Reading-Boro??

1
Andrealdo

Typiskt att man jobbar idag så att man missar matchen. Hörde ni förresten i Radiosporten igår att Middlesbrough nämndes vid 18-tiden? Detta med anledning av Man Citys största förlust i går sedan Boro-City 8-1 för sju år sedan :-)

0
Alec81

Kross idag? Verkar väldigt stabilt just nu, medans Leeds ger och tar. 3-0 i ett Boro som för en gång skull leder målsnittet i ligan.. =) där vi nu gjort flest mål fram och släppt in minst mål bak.. =))

5
BIG FAT LAD

Har tippat 1 - 1Cardiff City - Middlesbrough

Krossa!!!!

1
Andrealdo

Dimi, Kalas, Ayala, Amorebieta, Friend, Clayton, Leadbitter, Downing, Adomah, Stuani, Nugent.

Fabbrini och Gibson får vila på bänken. Om det var rätt eller fel vet vi väl om två timmar då.

Kul att Kalas är tillbaka som högerback.

0
Azgore
0
Boro_dave

Underbart med tv-match idag! nu ser vi till att flåsa Brighton i nacken:)

0
Alec81

galet bra resultatrunda för boro vid vinst.. =) samtliga lag spelade i princip oavgjort.. =) Framförallt viktigt att Brighton då tappade en 2-0 ledning till 2-2

0
Alec81

Nugget!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

0
Alec81

säger ju det!!!! AK vet vad han tar in.. något som vi saknat så jääääääävla länge.. en riktig måltjuv!!.. :P

0
Boro_dave

Kung nugent!! ;)

0
grahnen

Sicken start. helvete va gött!

1
boozeboy

Alltså azgore, matchen går på viaplay:)
Gött, bra förarbete av stuani

1
boozeboy

Har jag sagt att jag börjar få svårt för Clayton...

0
mndl82

Många tidiga mål denna säsongen...... det gillar vi!!

0
Alec81

jävligt snyggt nickmål det där.. =))))

0
Alec81

hahaha

0
Walle

haha gött!

0
Alec81

ingen som har en bättre stream? tycker den laddar om var 30 sekund

0
Alec81

seriöst, kalas ska fan inte köra offensivt.. har han slagit en ordentlig pass idag?

0
mndl82
1
boozeboy

Grabbar snåla inte, kör viaplay ffs:)
Är det så här det fungerar när man är topplag, domsluten går vår väg.

0
Alec81

wow, nästan 28,000 på läktaren.. =)))

0
Alec81

tack för streamen, funkade mycket bättre.. =)

0
Alec81

känns mer och mer som Chelsea detta.. Tar ledningen, sen backar vi.. tycker det är lite tråkigt med tanke på vilket lag vi har..

0
Alec81

haha, och så gör vi det målet bara för det.. =)))

2
Gazza

Riktigt gött detta :)

0
Alec81

inga fler mål nu, jag vill fan få rätt på tipset för en gångs skull..

0
Alec81

någon som vet när vi hade 7 raka vinster sist? Frågan är, har det hänt förr?.. =)

0
linus

bjudningen vid 3-0 är bland de värsta jag sett :) bara tacka och ta emot! 2 skott på mål och vinst 3-0 är bra effektivitet! Känns som flytet finns där! Reading borta nästa helg blir en värdemätare!

1
Andrealdo

Alltså, vad var det för försvarsspel vi mötte igår? Såg målen här nu.

m.youtube.com/watch?v=maceWV2ZDpU

Här i Sverige pratar vi om uppgjorda matcher så fort det görs några misstag. Men vad ska man säga om Leeds? Mål 1: Nugent får ta emot bollen omringad av tre försvarare och göra mål. Mål 2: snyggt självmål. Mål 3: Leeds-backen halkar och ger oss friläge. Utöver det en jätteräddning från nytt självmål.

Jag vill verkligen inte ta något ifrån Boro-spelarnas insats och har bara sett höjdpunkterna i klippet ovan, men...

1
Andrealdo

Senast vi hade sju raka segrar var visst 1995.


Svara på inlägget

Du måste vara inloggad för att skriva