Reading - Boro

5
BIG FAT LAD

Har tippat 1 - 1Cardiff City - Middlesbrough

"There´s still more to come" är alltså senaste veckornas mantra från spelare och ledare när vi vinner hela tiden och sätter 2-3 bollar per match. Men visst, låt oss hoppas det!

0
Alec81

blir en tuff match. Tycker inte att spelet har fungerat jätte bra i de senare matcherna oavsett slutresultat. Vi har haft en hel del flyt och varit extremt effektiva. Detta är givetvis en viktig faktor för att vara med i toppen under hela säsongen. Ta även i beräkning att vi enbart mött lag från den nedre halvan, där vi nu möter ett formstarkt lag placerat på 3:e plats. Hoppas på vinst givetvis och bör bli en uddamålsvinst. 0-1 eller 1-2.

0
mndl82

Vaknade nu på mitt hotellrum i London, runt 12 tiden ska jag ta tåget från Paddington till Reading!! Hoppas på en bra match och en vinst äntligen, detta är sjätte gången jag ser Boro live och har fortfarande aldrig sett dom vinna!! Vinner dom inte idag får jag sluta följa dom live :(, sägs vara 2000 Boro fans på väg mot Reading, jag kommer ge er uppdatering under dagens gång!

5
BIG FAT LAD

Har tippat 1 - 1Cardiff City - Middlesbrough

Grymt, det ser vi fram emot, mndl82!

5
BIG FAT LAD

Har tippat 1 - 1Cardiff City - Middlesbrough

Kike istället för Nugent från start...mmm!

0
Alec81

Luktar baksmälla idag..

5
BIG FAT LAD

Har tippat 1 - 1Cardiff City - Middlesbrough

Jag tror Downing gör mål idag.

0
Walle

Jag tror kike kommer missa 2 solklara målchanser idag

5
BIG FAT LAD

Har tippat 1 - 1Cardiff City - Middlesbrough

Ali och Maddo fastnade tydligen i trafiken, Reading-kommentatorer tills våra anländer på Boro+.

5
BIG FAT LAD

Har tippat 1 - 1Cardiff City - Middlesbrough

Walle, haha det är du nog inte ensam om.

5
BIG FAT LAD

Har tippat 1 - 1Cardiff City - Middlesbrough

Herregud.....14 sekunder.

0
Walle

faaaaan asså

5
BIG FAT LAD

Har tippat 1 - 1Cardiff City - Middlesbrough

Cardiff tog ledningen mot Brighton nu, alltid något.

5
BIG FAT LAD

Har tippat 1 - 1Cardiff City - Middlesbrough

Låter på publiken som vi spelar hemma ju...

0
Alec81

Inte ett enda skott?? Luktar verkligen illa detta..

5
BIG FAT LAD

Har tippat 1 - 1Cardiff City - Middlesbrough

Rensning på mållinjen av Ayala med....känns fan inte bra detta. Nugent småskadad tydligen därav sopan.

0
Boro_dave

Fan händer?!?!?

0
Alec81

Kike måste ju ut så fort som möjligt.. Två skott mot mål på 45 min?? Brighton har reducerat till 1-1 nu också..

5
BIG FAT LAD

Har tippat 1 - 1Cardiff City - Middlesbrough

Kike sågas av samtliga kommentatorer nu. Rätt ovanligt att höra så hård kritik mot en enskild Borospelare, men han är verkligen usel.

5
BIG FAT LAD

Har tippat 1 - 1Cardiff City - Middlesbrough

Måste ju kunna skapa en endaste ****** målchans på nittio minuter!!??

5
BIG FAT LAD

Har tippat 1 - 1Cardiff City - Middlesbrough

Nåt på gång nu...känns så.

5
BIG FAT LAD

Har tippat 1 - 1Cardiff City - Middlesbrough

Håller med Brownlee, in med allt och ös på framåt, kvittar om vi torskar med en eller två bollar, liksom...fan ös!!!

3
nucleus

Har tippat 2 - 2Cardiff City - Middlesbrough

Ja vafan ös, och nåt jävla byta borde vara på sin plats eller 3.

5
BIG FAT LAD

Har tippat 1 - 1Cardiff City - Middlesbrough

De Pena in, Fabrini ut.
Kalas ut, Nsue in.

3
nucleus

Har tippat 2 - 2Cardiff City - Middlesbrough

Adomah, De Pena, Nugent. In nu!!

3
nucleus

Har tippat 2 - 2Cardiff City - Middlesbrough

Matchtråd jag vet men vad får jag för odds på att enda lag från NÖ nästa säsong är the mighty boro?

5
BIG FAT LAD

Har tippat 1 - 1Cardiff City - Middlesbrough

Endaste NÖ-laget i PL?

3
nucleus

Har tippat 2 - 2Cardiff City - Middlesbrough

nordöst..

5
BIG FAT LAD

Har tippat 1 - 1Cardiff City - Middlesbrough

Hehe, jo men i PL? Är det det du menar?

3
nucleus

Har tippat 2 - 2Cardiff City - Middlesbrough

haha, ja den lilla missen. ja givet PL

5
BIG FAT LAD

Har tippat 1 - 1Cardiff City - Middlesbrough

Ok, då är jag med...:)

Låt mig få fundera ut ett odds och återkomma.

5
BIG FAT LAD

Har tippat 1 - 1Cardiff City - Middlesbrough

Och där brände Kike sitt andra fina läge, du fick rätt Walle.

3
nucleus

Har tippat 2 - 2Cardiff City - Middlesbrough

mndl82 är portad från alla boromatcher

0
Walle

haha visste väl det! Forward platsen ser jävligt tunn ut. tänk en långtidsskada på nugent bara... då karanka absolut inte verkar vilja sätta upp stuani på topp..

5
BIG FAT LAD

Har tippat 1 - 1Cardiff City - Middlesbrough

Nucleus, haha, verkar inte bättre, eller så är han för full för att skriva de utlovade små uppdateringarna kring resan.

3
nucleus

Har tippat 2 - 2Cardiff City - Middlesbrough

Tänkte mest på att det är 6:e matchen utan vinst. Men din tes kan nog stämma också. Om inte nu så om två timmar.

5
BIG FAT LAD

Har tippat 1 - 1Cardiff City - Middlesbrough

Helvete...straff.

5
BIG FAT LAD

Har tippat 1 - 1Cardiff City - Middlesbrough

ScheiBe....fan!

3
nucleus

Har tippat 2 - 2Cardiff City - Middlesbrough

Då var det klart. Har han bara ett ben nugent eller? Varför i helvete sitter han på bänken om han inte kommer in i underläge.

5
BIG FAT LAD

Har tippat 1 - 1Cardiff City - Middlesbrough

nucleus, jaha du tänkte så hehe, ja mndl82 är definitivt avstängd resten av denna säsongen iaf.

5
BIG FAT LAD

Har tippat 1 - 1Cardiff City - Middlesbrough

Får hoppas att landslagsuppehållet gör att Nugent blir helt skadefri, han lär behövas.

0
Azgore

Varför stoppar han inte in Nugent? Nu såg jag inte matchen men ibland känns han jävligt Mourinho. Mdl82 fy fan, sluta se Boro live! Skämt o sido ge oss rapport om stämning mm

5
BIG FAT LAD

Har tippat 1 - 1Cardiff City - Middlesbrough

mndl82>> Hur är det med dig, gubben, säg nåt då? :-)

1
Andrealdo

Karanka tror att Nugent kan vara tillbaka till nästa match mot Fulham. Så det känns skönt.

Tungt för mndl82 med sjätte raka Boro-matchen utan seger. Själv står jag på 0-0-2. Så verkar ha gått troll för oss. Men innan vi inför reseförbud för Boro Vikings-medlemmar får vi väl invänta nästa match, för visst ska boozeboy se den på plats?

Nucleus: Eftersom BFL verkar frångått sin roll som bookmaker erbjuder jag dig oddset 5,20 på ditt önskade spel. Taget?

5
BIG FAT LAD

Har tippat 1 - 1Cardiff City - Middlesbrough

Skönt att Nugent är på gång igen!

Andrealdo>> Hade glömt den, nja 5.20 avstår jag från, hade du sagt 9,20 så kanske. Nucleus är dock en riktig gambler så han kanske tar det.

Såg precis filmen från All Blacks besök på Rockliffe. N´sue har en smålurig pingisserve, men Clayan var med på noterna. Intressant också att det självfallet är Gorgeuos-George som genast ställer sig och småsnackar med de två största rugbykillarna, medans andra springer omkring och larvar sig. Han är en sån jävla klippa. Sedan så hatar jag verkligen hakan och önskar att motståndarna ska springa fram och sänka eller skalla dem när dem gör den, men Adomahs beteende är så sjukt ovärdigt så det finns inte. Ett litet barn.

Ja, det finns faktiskt vissa moment i rugbyn som tilltalar mig. Säg att du står där i fronten med knäckt näsben och blodet rinnande från båda borrarna och ögat är igenmurat samtidigt som du inte ser något med andra ögat på grund av allt blod som rinner från det spruckna ögonbrynet….ja då är det bara att rätta till axeln som gått ur led och storma in i första bästa 120-kgs gubbe som kommer mot dig med bollen….helt enkelt därför att du är bäst lämpad mentalt eller fysiskt, och därmed utvald, att göra den uppgiften för din klubb eller land. Nä, nu ska jag inte bli för djup här….;-)

3
nucleus

Har tippat 2 - 2Cardiff City - Middlesbrough

5,20 är ju i snålaste laget. 1,73 per lag om man slår ut det på singlar. För 1,9 ggr 3 at roughly 6,85 är jag game för en swish på en ny Bergman (tvåhunka).

Angående rugby:
The difference between rugby and most other sports? After being called for a penalty, six-foot-nine, 260-pound, 22-year-old South African forward Lood de Jager said to the referee: “Sorry, sir.”
Bill Carere


Svara på inlägget

Du måste vara inloggad för att skriva