Boro - QPR (den officiella match- och partytråden)

5
BIG FAT LAD

Har tippat 2 - 0Southampton - Middlesbrough

Känns fortfarande lite halvtungt efter lördagens riksfiasko. Till råga på allt så såg jag nu att Uruguay tagit ut Stuani till sina två VM-kvalmatcher och att Karanka självfallet rasar över detta på hemsidan. Skulle inte förvåna mig om Christians skada förvärras eller att han får en ny.

Vi torskade alltså vår fjärde match för säsongen i helgen och för första gången så kändes det väl som vi faktiskt mötte ett bättre lag. Vår nästa motståndare, Queens Park Rangers, har inte imponerat så en trepoängare är ett absolut måste nu känns det som.

Glädjande är att vi nu kommer in i en period där många av Boros matcher kommer visas på tv. Med anledning av den tv-sända matchen om en och en halv vecka så kommer Vikings East Chapter att bjuda in till en sammankomst på en centralt belägen pub i Stockholm. Det kommer ätas, drickas bira och pratas gamla och nya Boro-minnen. Detaljer om exakt var kommer i denna tråd någon dag innan.

Klara än så länge:
BIG FAT LAD
nucleus
erik b

Så fyll på, vore kul om vi blev ett gäng!

1
Andrealdo

Kul initiativ. Jag ska dock på födelsedagsfest den kvällen. Kanske kan dyka upp under den andra halvleken.

5
BIG FAT LAD

Har tippat 2 - 0Southampton - Middlesbrough

Låter bra det, vore kul om du dök upp!

0
Pollock

Det här vill man ju inte missa, räkna med mig!!

5
BIG FAT LAD

Har tippat 2 - 0Southampton - Middlesbrough

Underbart, Pollock!

Klara än så länge:
BIG FAT LAD
nucleus
erik b
Pollock
Andrealdo (anländer i 75:e matchminuten precis innan Downing dundrar in 4-3 från 35 meter efter att vi legat under med 3-0).

Fyll påå! =)

1
boozeboy

Har tippat 2 - 1Southampton - Middlesbrough

Satan, detta hade ju varit en av de få orsakerna till att vilja åka uppåt i landet:)
Tyvärr är det redan bokat annat. Men gästspelar gärna en runda i framtiden!
Hoppas på bra reportage och bilder med borovikings flaggan!

5
BIG FAT LAD

Har tippat 2 - 0Southampton - Middlesbrough

Haha tror inte du ska ha för stora förhoppningar om flaggor, men en liten summering av kvällen kommer säkert dyka upp här.

Själv har man åkt neråt i landet och befinner mig i Köpenhamn för ett litet pre-party inför fredagen.

5
BIG FAT LAD

Har tippat 2 - 0Southampton - Middlesbrough

Då är tv-bord bokat till fredagens holmgång på Riverside. Vi kommer samlas på puben Wirströms, Stora Nygatan 13, i Gamla Stan.: www.wirstromspub.se/

Hålltider morgondagen:
20:00 - Vi ses längst in i puben och beställer mat och dryck. Tycker det är bra att få käkat klart innan match så fokus kan läggas på det viktigaste - fotbollen och biran.
20:45 - Matchstart
22:37 - Segerjubel
22:38 - Segerparty tills stället stänger kl.01.

Välkomna!

0
Pollock

Bra styrt BFL, ses i morrn!

0
Saintan

Skålar och jublar med er från andra sidan klotet (Thailand). Med lite tur så kan även jag följa matchen här.

0
Mendieta Fan

Detta hade man gärna deltagit i om man bara bott lite närmare huvudstaden. Var inte riktigt läge att lämna sambo och två småbarn hemma denna helgen.

Hoppas hur som att ni får en trevlig afton och att ni får fira en seger långt in på småtimmarna.

3
nucleus

Har tippat 2 - 1Southampton - Middlesbrough

Jag är en dålig människa. Febrig och förkyld och ser värre ut än Bendtner. Känns dåligt att jag måste kasta in handduken och dessutom borde jag gjort det redan igår. Skäms men hoppas ni får en grym kväll!

5
BIG FAT LAD

Har tippat 2 - 0Southampton - Middlesbrough

Avgå nucleus din partycharlatan! Haha

En sak är säker....jag sitter i taxin på väg till puben!

5
BIG FAT LAD

Har tippat 2 - 0Southampton - Middlesbrough

På plats...helt ensam...lol fuckin lol hahaha

3
nucleus

Har tippat 2 - 1Southampton - Middlesbrough

Som sagt skäms, men jag lovar att jag är CP-sjuk anar gjuten :( :( :(

0
Alec81

Har inte någon av de andra kommit då?

0
Alec81

någon som har en stream?

0
Walle
1
Andrealdo

Fortfarande själv BFL? Jag kommer i 72:a minuten. Hur ser spelet ut?

3
nucleus

Har tippat 2 - 1Southampton - Middlesbrough

Inte nära en chans för något av lagen än. Boro har bollen. ungefär så.

3
nucleus

Har tippat 2 - 1Southampton - Middlesbrough

Nugent målsumpare i stolpens innersida efter ca 20min, får se om den kostar oss.

5
BIG FAT LAD

Har tippat 2 - 0Southampton - Middlesbrough

Vi e 3 man....ses snart då Andrealdo!

Skön stämning här...5 Qpr sitter bredvid oss haha...finns även en engelsk Boro-snubbe här.

3
nucleus

Har tippat 2 - 1Southampton - Middlesbrough

Skönt att höra BFL! Nu fick jag upp lite moment.

2
Gazza

Underbart!!!

0
Walle

GO VINST GUBBAR!!!!!!!!!!

5
BIG FAT LAD

Har tippat 2 - 0Southampton - Middlesbrough

Jaaaa sköönt!!!

Andrealdo på plats jävligt tyst bland våra Qpr-bordsgrannar hahaha CUNTS!!!!

2
Gazza

Hahaha, härligt BFL :)

1
Andrealdo

Tack BFL, Pollock och Erik B för en trevlig segerfest i Stockholmsnatten. Extra kul när Pollock försöker dra igång "Mighty Boro we're going up" direkt efter att ett obskyrt grunge-band gjort allt för att dra ned applåder på en sjönära pub...

5
BIG FAT LAD

Har tippat 2 - 0Southampton - Middlesbrough

hahaha hata grunge!

Tack alla som dök upp, det här gör vi om snart!


Förövrigt så hittades det en mössa där vi satt, den lämnades in i baren.


Svara på inlägget

Du måste vara inloggad för att skriva