Brighton - Derby

5
BIG FAT LAD

Har tippat 1 - 1Cardiff City - Middlesbrough

Missar första halvlek. Det ska gå att logga in på Brightons radiosändning med samma anv.namn och lös.ord som man har till Boro+.

Come on you rams!!!

5
BIG FAT LAD

Har tippat 1 - 1Cardiff City - Middlesbrough

Jaha...0-0 i halvtid.

Blir väl som vanligt på slutet dock....känns som det är läge och slänga in några hundringar.

5
BIG FAT LAD

Har tippat 1 - 1Cardiff City - Middlesbrough

Halvtimmen kvar då...so far sooo gooood...

5
BIG FAT LAD

Har tippat 1 - 1Cardiff City - Middlesbrough

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

5
BIG FAT LAD

Har tippat 1 - 1Cardiff City - Middlesbrough

GET IN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

SKÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖNT

5
BIG FAT LAD

Har tippat 1 - 1Cardiff City - Middlesbrough

Nu gick man in på att Brighton vänder....

5
BIG FAT LAD

Har tippat 1 - 1Cardiff City - Middlesbrough

JAAARÅ...rött kort på en av Brightons bästa spelare...underbart!

5
BIG FAT LAD

Har tippat 1 - 1Cardiff City - Middlesbrough

Vafan är det bara jag här, tyckte vi var två nyss haha.

0
Walle

haha såå gött ! skönt att slippa dunk på lördag!

5
BIG FAT LAD

Har tippat 1 - 1Cardiff City - Middlesbrough

Tror Brightonspelarna var skakade av stundens allvar och har tappat ytterligare självförtroende efter denna matchen.

Riktigt skönt detta!

0
Walle

inte för att de spelar så stor roll men fyfan va äckligt

0
Walle

brighton skapade fan ingenting dom sista 20 som ja kolla på så gör dom mål på de sista som händer..

0
Nobby S

Har ingen betydelse - nu räcker det ned oavgjort i sista !
Fan va gött !

0
linus

Härligt, nu spelar inte vårt bortdömda mål någon roll såvida Burnley lyckas med konststycket att inte vinna någon av deras återstående matcher

0
linus

Alltså det är helt värdelöst att ha svenska kommentatorer på championship matcher, de är sjukt dåligt pålästa!

I fredags tjatade de om att Rhodes gjort 5 mål denna säsong (missat helt att han hängt några i Blackburn med). Nu när jag slog på så hävdade de att Burnley spelade sist i PL för 6 säsonger sen.

0
grahnen

Jaaa så gött. TACK DERBY! Hade glömt av att det var tidig match och tänkte kolla om den sändes ikväll.

Så jävla skönt att veta att det räcker med oavgjort. Men helst skall vi piska dit dem med liknande siffror som i första mötet. Åh nu längtar jag efter lördagen! Insåg häromdan att jag bjudit in släkt på födelsedagsfika kl 15 på lördag, mitt i avslutningen... Men släkten får hänga med i soffan och kolla BORO helt enkelt :)

Gött att dem fick sin mittback utvisad med. Kollade vad dem hade mer på mittbacken och en mittback som startade säsongen som ordinarie har sedan varit skadad halva säsongen och är fortfarande. Näste mittback blir då en 35-årig skotte. Förvisso startade han också säsongen och är kapten. Men han har suttit vid sidan av plan sedan årskiftet. Aja, ska inte fokusera så mycket på det men det är förmodligen inte någon nackdel för oss.

1
Andrealdo

Oj, vilken dålig koll jag har. Trodde det var kvällsmatch. Men är ju helgdag i England.

Grymt viktigt med poängen för Derby. Då spelar det bortdömda målet ingen roll.


Svara på inlägget

Du måste vara inloggad för att skriva