EM-tråden, Boro Vikings i Frankrike

5
BIG FAT LAD

Har tippat 2 - 0Southampton - Middlesbrough

Då börjar det så sakteliga att dra ihop sig för nästa äventyr. Tänkte att vi kör en tråd här om allt som har med det kommande Europamästerskapet att göra och det kan handla om allt från intressanta spelare, som kanske kan vara föremål för en värvning, till hjälp med att fixa biljetter om någon skulle behöva det. Jag vet att exempelvis tre från vår eminenta Eastside-avdelning kommer att åka ner och vill någon här mötas upp där nere för några kalla bira och lite Boro-snack så är det bara att skriva det här.

Edit/ Jag kommer personligen att resa ner den 13 juni och stannar så länge som vi är kvar i turneringen. Hade sensationellt flyt i UEFA-lottningen och fick fina biljetter till matcherna mot Irland, Italien samt vouchers både till åttondelen och kvarten om vi går dit. Plåt till Belgienmatchen löste jag på annat håll.

Flyg och hotell är bokat och klart, här är resplanen:
13-15 juni Paris.
15-19 juni Toulouse.
19-24 juni Nice. Hotelltips: www.splendid-nice.com/

5
BIG FAT LAD

Har tippat 2 - 0Southampton - Middlesbrough

Haha ja det är självfallet Irland och inte Nordirland som vi möter....

1
Andrealdo

BFL, du får skicka med en fråga till din nya kelgris i landslaget ;-)

5
BIG FAT LAD

Har tippat 2 - 0Southampton - Middlesbrough

Edit/ Ok!

5
BIG FAT LAD

Har tippat 2 - 0Southampton - Middlesbrough

Shiiiiaat mitt hotell ligger precis vid Eiffeltornet ju! www.aftonbladet.se/nyheter/article22937992.ab

5
BIG FAT LAD

Har tippat 2 - 0Southampton - Middlesbrough

Nån här som ska ner, eller?

Pollock> Är du nere i Marseille redan, verkar va ett jävla drag därnere?

5
BIG FAT LAD

Har tippat 2 - 0Southampton - Middlesbrough

Bjarnason?

0
mndl82

Jag befinner mig nu i Toulouse, är det några Vikings i Toulouse??

5
BIG FAT LAD

Har tippat 2 - 0Southampton - Middlesbrough

Mndl82> Jajjamen! Sitter på en pub på huvudgatan i Toulouse i detta nu. Vad sägs om att mötas upp och snacka lite Boro över en bira ock kolla matchen som börjar kl.18?

2
Gazza

Wales bortaställ är fett snygga :)

0
mndl82

Såg ditt meddelade nu, sitter i en hotellbar bredvid torget, började regna som fan! Är du på torget innan matchen imån?? Vi satt där hela dagen å sjung med Glenn Hysén!!

5
BIG FAT LAD

Har tippat 2 - 0Southampton - Middlesbrough

Haha Glenn Hyse'n dök upp på en engelsk pub som jag hängde på inatt.

Sitter nere mot tågstationen nu.

5
BIG FAT LAD

Har tippat 2 - 0Southampton - Middlesbrough

Ok, hörs imorn då mndl82!

5
BIG FAT LAD

Har tippat 2 - 0Southampton - Middlesbrough

Edit/ haha...jösses.

5
BIG FAT LAD

Har tippat 2 - 0Southampton - Middlesbrough

Edit/ haha

5
BIG FAT LAD

Har tippat 2 - 0Southampton - Middlesbrough

Edit. Wåoh...

5
BIG FAT LAD

Har tippat 2 - 0Southampton - Middlesbrough

Bästa tråden ever...

1
Andrealdo

Jaha, då var EM över och man kan börja fokusera på Boro igen. Hängde ni på Nice-matchen också, BFL och mndl82?

1
Andrealdo

Jag hamnade två bord från Vincent Kompany och hans flickvän på en strandrestaurang i Nice. Var sugen på att byta ut hans nota mot ett Boro-kontrakt innan han skrev på...

5
BIG FAT LAD

Har tippat 2 - 0Southampton - Middlesbrough

Nej, nej, nej, Andrealdo. Du vet lika väl som jag att på Vikings finns regeln att vi inte hänger med varandra. Vi kan skriva på samma trådar varje vecka i sju år, men vi får absolut inte träffas över en kall öl och surra lite fotboll - big NO-NO!


Svara på inlägget

Du måste vara inloggad för att skriva