Fulham - Boro (League Cup, ons kl.20.45)

5
BIG FAT LAD

nucleus> Kom ju uppgifter om att Rhodes farfar dött och att han fått ledigt för det nu i helgen. Fast sedan verkade det som att detta inte stämde och det har nu blivit just den här diskussionen om vad Boro/Karanka egentligen vill med spelaren. Som jag skrev redan i söndags så tycker jag han behandlats vidrigt redan från början och att mobbningen verkar fortsätta är bara förjävligt speciellt med tanke på alla viktiga mål han gjorde i våras (när han väl fick komma in till slut). Gillar heller inte hur Karanka heller tiden kallar honom det förminskande ordet "kid" i intervjuer - när Jordan ska fylla 27 om några månader! Å andra sidan så vet vi inte om han är skadad, genomusel på träning eller att han helt enkelt själv vill ifrån Boro och håller på att förhandla med annan klubb. Kan ju vara så att han fått reda på att vi ska få in en annan europeisk toppspelare av Negredo-klass och att det då är läge att dra. Lite tråkig historia är detta dock då jag försvarat honom från dag 1 och hade gärna sett honom få i alla fall några matcher att få visa upp sig i finrummet.

5
BIG FAT LAD

Man fick lite småsvar på presskonferensen idag i alla fall. Kan nog räkna med både Rhodes och Ayala imorn.

Edit. Hörde fel om Valdes.

3
nucleus

Tack för info BFL. Men det är som du säger fortsatta dimridåer. Vi får se vad som händer. Känns otroligt att vi skulle värva nåt mer up front när vi lirar med en anfallare konstant för övrigt.

5
BIG FAT LAD

Blir nog en riktig B-lagsuppställning ikväll...med all rätta. Bra chans för dem att få visa vad dem går för och då tänker jag särskilt på vår nye dansk som alltså verkar vara så usel att tränarn hellre kört med Adomah i två matcher.

0
grahnen

Guzan
Baptiste, Ayala, Gibson, Fabio
Clayton, De Sart
Nsue, Downing, Fischer
Nugent

Laget som skall ta oss vidare. Bra att få lite speltid för en del där. Kul att se Ayala tillbaka i startelvan. Hade gärna sett matchen... bara radio som gäller ikväll antar jag. Hoppas man kan inte en länk senare.

0
Saintan

0-2

Dansken skallar in båda ;)

*skit#hannintetippa

5
BIG FAT LAD

Yes Nugget!

5
BIG FAT LAD

Skrattmatch detta....

0
Saintan

Hmm...
Vad har hänt med Fabio (Friend hoppat in istället för honom)?
Skadad?

5
BIG FAT LAD

Han blev stampad på foten tyckte jag dom sa så Friend in istället, Saintan.

2
Gazza

Friend skadad också. Fan

6
Wilf Mannion

Har tippat 1 - 2Middlesbrough - Leeds United

Man kan ju tycka att en måltjuv som Rhodes borde fått chansen mot ett lag som Fulham men icke!
Dessutom skador på såväl Fabio som Friend. Vilken djävla skitmatch det blev av det här.

0
Mendieta Fan

Skit! Friend får inte gå sönder alltså!

Håller med dig BFL angående Rhodes. Han har ändå levererat på försäsongen. Varför får han inte spela en match som ikväll? Får han bara ett halvår i klubben mår jag fan illa alltså. Hoppas inte det.

5
BIG FAT LAD

Ja det här var inget vidare. Plus att vara bästa spelare blir trötta inför söndag.

5
BIG FAT LAD

Herregud...vi åker ut.

Riktigt illa också att Fulham spelar med en riktig B-uppställning, har nio man borta från ligamatchen i helgen. Folk på hemmaläktaren trodde de skulle förlora stort.

Det har tyvärr visat sig att våra "andra-killar" inte är ett dugg bättre än Fulhams spelare. Har ju inte sett matchen, men en som verkar ha minskat sina chanser idag är Viktor Fischer, en värvning jag aldrig fattat. Kännns även som hans personlighet inte passar in i truppen heller om jag ska vara helt ärlig.

Jaja, fokus på ligan nu då.

2
Gazza

Och nu ligger vi under. Katastrof

0
UpTheBoro

Skicka Guzan åt helvete! Han är så fruktansvärt skakig och så ser han ut som Runkle i Californication med det där polerade jävla ollonet till hjässa.

5
BIG FAT LAD

haha det va fan rätt likt!

0
Mendieta Fan

Likt som fasen! Eller en förstorad Mini Me från Austin Powers!

De Sarts agerande vid Fulhams förstamål är allt annat än ok, joggar på mitten och släpper in spelaren framför sig, kryddat med självmål! Inte direkt vibbar av att man vill ta chansen...

www.youtube.com/watch?v=Wv0WUYecgs8

0
Skid

Apropå likt; kolla in Joe Keery i "Stranger Things" på Netflix (eller googla)... klockren Bamford!

5
BIG FAT LAD

hahaha ja faktiskt...!

Skid, du får gärna göra nåt inlägg om fotboll med...;-)

0
Skid

Tack BFL. Ska göra det ;-)


Svara på inlägget

Du måste vara inloggad för att skriva