Forwardskrisen

0
mndl82

När man ser Negredo, fet trött lat och jävligt oinspirerad! Rhodes som ligger under frusklamparna i Karankas frysbox!! Nugent som inte kan göra två på foten, inte springa inte göra nått som får mig att röra pä smilbanden!!

Så kollar man på matchen Brügge-Porto

Där springer en pigg, engagerad, löpvillig Jelle Vossen runt och som pricken över i så nätar han också!!

Här kommer ett axplock av misslyckade forward vi värvat senaste åren!! Kan inte komma på en lyckad forwardsvärvning sen Viduka, Haiselbank och Hamilton tiden. Maccarone får godkändt också.

Danny Graham
Rhodes (vill tro att det kan vända för han)
Nugent
Kike
Vossen
Kie Kamara
Jutkiewitz eller hur fan han stavades
Ismael Miller
Boyd
Lee Miller
McDonald
Lita
Killen
Kitson
Caleb Folan
Marcus Bent
Mido

Kan man kalla Ledesma och Emnes för forward så börjar jag bli NERVÖS på riktigt!!

Jag är tebax på säsongen 09/10

Det innebär att vi inte gjort en ända lyckad forwardsvärvning förutom Bamford på 7 säsonger!!

Till detta kan tilläggas att vi har haft köp/lån på några ungdomar Main Nimley Wyke Williams mm

Någon måste ju få ställas till svars för detta eller??

1
Andrealdo

Intressant lista mndl82, även om det är skrämmande läsning. Tur att du inte fortsatte ett år till bakåt, då hade vi fått lägga till Afonso Alves och Aliadiere på listan ;-)

Är verkligen märkligt hur många dåliga forwards vi värvat. Därför som jag så gärna velat ha kvar Bamford. Den ende som lyckats hos oss, tror definitivt inte han hade gjort det sämre än Negredo i PL.

Funderar på om några på listan ändå ska få godkänt. Nugent tycker jag ändå gjort det helt okej med tanke på förväntningarna. Danny Graham får nog också godkänt i min bok.

0
mndl82

Ja där har vi två som vefkligen inte får godkänt, Alves drömmer jag mardrömmar om än idag. Håller med om att Nugent får ok med med tanke på lön och prissumma men våra ambitioner måste vara större än att det ska vara ok att våran bäste forward gör 9 mål på 50 matcher. Har alltid varit kritisk mot Nugent pga att jag inte gillar den typen av forward som är helt utan bollkontroll.

0
Mendieta Fan

Håller med, vi har haft stora problem med att hitta en slugger där uppe.

Tycker väl också att Nugent dock kan få godkänt, Rhodes är lite hårt att döma ut nu med. Graham också ok, och jag tycker trots allt att McDonald gjorde ett godkänt jobb med en del mål.

Men vi har haft svårt att hitta en riktig striker, vilket inte är det lättaste kanske i och för sig.


Svara på inlägget

Du måste vara inloggad för att skriva