Viktig match. Sliten klyscha ;-)
Skulle ha varit på plats idag men det blir läkarexamen i Örebro istället. Kollar inte Örebro universitet lottningen? :-)
Kan nog t.o.m. bli alkohol under dagen.
1-1 tror jag på.
Så blir alltså läkarexamen i stället för läktarexamen idag :-) Alla göteborgare i forumet nöjda...
Men stort grattis då! Är det du själv som tar examen?
Kanske forumet kan skicka iväg BFL i sista stund i stället så att vi har någon där som kan veva mot Millwall-fansen...
Ska vi ha nån chans på topp 2 måste vi bara vinna en sån här match. Hoppas Britt får starta, mål i två raka matcher nu.
Det sitter långt in, men Britt från start önskar även jag. Vågar man hoppas på Wing även denna match? Gissar på att VLP får ca 20 min i slutet av matchen och springer som en tok.
Millwall har ändå fyra segrar på de fem senaste, så helt värdelösa form är de väl ändå inte i.
Tav utanför truppen, Hughill startar. Satsar en bjudöl på att han sätter två i dag.
Fan, hur ser ni på matchen? Streaming tjänsten är ur funktion.
Viaplay går den på.
Upptäckte det precis. Tack!
En sv de sämre halvlekar jag sett, faktiskt. Ingen verkar direkt bry sig.
Mittfältet är under all kritik. Hughil också.
Hughil är lika het som nollpunkten.
Hugill är en ögontjänare. Ser ut att slita ihjäl sig men utför egentligen ingenting.
Skulle säga totalt utan självförtroende.
Dock utan någon särskilt hög högsta nivå. Orimligt att han skulle spela i PL.
Kan inte vara många Millwall-supportrar som saknar Saville, är han ens med på plan? Ja, enligt laguppställningen i alla fall.
Att hålla på Boro kan vara så ruggigt frustrerande mellanåt.
Hughil! På straff, helt orimligt att det var ens straff.
Ett kvar så han når det förutspådda två mål.