Middlesbrough - Cardiff City 2 - 0

1
Gibbo_UK

Då var det dags att få våndas igen ikväll. Viktig match som vanligt vad beträffar denna klubb. Vi behöver ju gå fullt de tre sista och det är ju inte säkert att det ens räcker. Matcher kvar mot lag som inte har nåt att spela för är ju positivt.

Balogun hade noll minuter sist så enligt Wilders filosofi så startar han ikväll.

2
bud2me

Allt annat än tre pinnar ikväll och säsongen är över. Känns som denna säsongen ändå är en av bättre på ganska länge.
Den förtjänar ett kval.

6
Wilf Mannion

Matchen går på Viaplay. Om någon har
missat det.

1
boozeboy

9 PINNAR hade varit fullt möjligt om vi var i form. Dags att släppa lös! Sheffield united har qpr och Fulham kvar att spela mot. Det kan bli poängtapp för dom.
Luton har Fulham och reading. Dom borde klara en pinne i en av matcherna men reading är bättre nu och Fulham får fan göra sin plikt!

Vi är absolut bättre än några av de lagen på kvalplats nu.

5
BIG FAT LAD

Såg också en jättekonstig grej i helgen. Manchester Citys Gabriel Jesus gjorde fyra mål mot Watford och borde såklart vara petad i nästa match. Vad gjorde den sjuka jävla Guardiola då tror ni - han lät Jesus starta matchen mot Real igår????? Wilder måste ha kokat hemma i tv-soffan.

5
BIG FAT LAD

*OBS! CHAMPIONSREGLER PÅ VIKINGS IKVÄLL*

5
BIG FAT LAD

Baloguan från start, perfekt nu har han svalnat på bänken i några matcher.

Ofattbart.

3
nucleus

dormy. finns bara en väg. kör.

1
Andrealdo

Bara två spelare i startelvan som har tröjnummer 1-15. Säger en del om vårt lagbygge senaste åren…

1
boozeboy

Watmore borde gjort bättre med den djupledsbollen. Riktigt bra pass annars

1
Andrealdo

1 - 0

TAAAAAAV

5
BIG FAT LAD

SÅÅÅÅÅJAAA

1
Andrealdo

Inte ofta vi gör mål på avslut från den distansen

5
BIG FAT LAD

Fem matcher för sent bara,

1
Andrealdo

McGree kommer ha träningsvärk i armarna i morgon med tanke på hur ofta han viftar på att få bollen.

5
BIG FAT LAD

2 - 0

yeeeeeeeeeeeeees

5
BIG FAT LAD

McGree målskytt igen alltså. Bara att fortsätta mata framåt för vi behöver bättra målskillnaden.

5
BIG FAT LAD

Wåoh...Connally får sin instruktioner vid bänken...

1
Gibbo_UK
0
grahnen

Niva och Nordström på besök i Middlesbrough igår kväll: live.aftonbladet.se/vm-resan/news/niva-laget-aer-det-viktigaste-som-finns-haer-i-staden.S2Gc8duvo?utm_source=share-btn

Go seger igår kväll! Hoppet lever.

1
boozeboy
1
boozeboy

Ah grahnen var snabbare :)

0
Walle

tack för länken! Hoppades att niva skulle besöka Middlesbrough så va riktigt kul å se. såg att nån lagt upp länken på oneboro är de någon här kanske? :)

5
BIG FAT LAD

Plötsligt dyker halva Vikings West upp bah BOOOOOOOM!!!!!!!!!!!!

Skriv gärna något på matchdag också, grabbar ;)


Kan inte lyssna på Niva. Så mycket skarvningar, halvsanningar, hittepåfakta och rena kryddningar i de flesta inslagen. Undrar vad som skulle komma fram om någon gör en riktig faktagranskning av hans böcker – 25 procent rent hopkok? Vet ju hur han skriver om mitt svenska lag och det är så mycket fel och konstigheter att det inte går att läsa skiten.

1
Gibbo_UK

Jag tål inte karln! För mig är det Rainman. Jag har också så pass bra insikt i Boro och vet att mycket det som han sagt/skrivit inte stämmer.
Höjden var för några år sedan när han sa i studion att Steven Gibbons gjorde ett bra jobb för klubben 😳

Jag är en av dom som aldrig lyssnar på studionanalyser före match, i halvtid och efter match. Inget som intresserar mig. Dessutom har jag svårt att förstå att man i dagens tekniksamhälle inte alltid kan välja kommentatorljud. Engelsk original, svensk eller bara publik.


Svara på inlägget

Du måste vara inloggad för att skriva