Se finalen ihop i göteborg?

0
grahnen

Skriver igen.. va dåligt med svar på förra inlägget jag skrev.

Jag vill inte se finalen själv, utan vill gärna se finalen på en pub inne i staden Göteborg med andra Boro-fans. Blir lite roligare på det viset :)

Skriv gärna om ni vill med, och tipsa om ställen att vara på.

Jag, "choudry" och "Boro FC" (?) samlades och såg ligacup finalen ihop på Paddington. De va riktigt kul att träffas så och se en match.. särskilt en sådan match. Sen är det inte ofta man träffar folk och diskutera Boro med direkt. Med kompisarna blir det mest allmänt snack om fotboll, men sniker alltid in med lite Boro-snack :)

0
biffen

Hoppas ni är "peppade" till max imorgon, själv kommer jag att se matchen hemma i Nyköping ihop med ett gäng icke Borofans men de har lovat att stötta mig under matchen. Nu laddar vi!!!!!!!!!!!!!!!1

0
SBN

nu börjar man bli nervös, riktigt nervös. *ryser*
hur f*n ska d inte va imorrn då??

0
grahnen

hehe, jaduuu... bra fråga :) sitter o kollar målen från andra steaua matchen nu.. ah, man ryser fortfarande lika mycket när man ser målen och hör kommentatorerna...

0
SknBoro

Ja inte länge kvar nu! :P nu är jag ju iofs inne på fel "tråd" men har letat å letat sökt å sökt för att hitta nån som har matcherna, eller i varje fall målen. Finns ju den som dom har klippt ihop på den officeilla hemsidan, men då är det ju bara ljud på sista målet! Har ju iofs lyssnat på det referatet minst 50 ggr..:P

Speedfreak, har du med alla målen plus kommentatorerna?
Inte för att försöka göra nån avundsjuk. Men om 20 timmar sitter jag på Middlesbroughs officeilla "Fan square" i Eindhoven med en Carlsberg i handen å med nerverna utanpå! :) Är det nån som kommer att ta sig dit?

0
Boro FC

Tjena, sitter i Manchester, hade latt varit pa att dra ihop ett gaeng, blir en skon sportbar istallet med ett fatal fanatiska boro supportrar, hela england kokar av boro-yra (kan va latt overdrift). kan knappt se, saaa nervos.... COM ON BORO!!!!

0
grahnen

video.google.com/videoplay?docid=7536446348854614363&q=middlesbrough

där har du målen från andra matchen mot steaua.. härliga bilder och ljud :)

0
Andrealdo

Jag kommer se matchen på O´Learys på Götgatsbacken i Stockholm. Hoppas det kommer några till som under Ligacupfinalen. Har bara bra minnen från den puben så jag har positiva vibbar inför morgondagens finalmatch om det kan lugna någon...

0
Saintan

Vi borofans är spridda över hela sverige =)
Själv ska jag se på matchen på Olearys här i Motala med några icke Borofans, men om någon borofan här i östergötland vill ha sällskap så är det bara att annonsera ut det =)

EXAKT 24 TIMMAR KVAR! Oooooooolidligt SPÄNNANDE!

0
Saintan

SknBoro//
Nejdå, jag är inte ett dugg avundsjuk på dig som får se matchen på plats. Usch...va hemskt det måste vara :P

Heja o skrik fram vårt Boro å våra svenska borofans vägnar =D
GO BORO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
önskar jag vore där.

0
johan7

I Karlstad på biljardnian om inget bättre förslag erbjuds :)

0
choudry

speedy man ,vad sägs om Paddington ? Eller något annat ställe ?
Det gick ju bra sist vi var på Padds !!!

Skn Boro// glöm inte Digital kameran !

0
grahnen

chodry, Paddington blir fint! Som sagt, gick ju bra senast ;) Jag drar väl dit så jag är där runt 20 tiden kan jag tänka mig..

Någon mer i GBG som hänger på? YakuBoro, du var väl på att se finalen?

Paddington ligger vid redbergsplatsen för er som inte vet..

0
YakuBoro

Har tippat 3 - 1Middlesbrough - Swansea

Jepp, Paddington låter bra.. Lär också dyka upp där vid 20-tiden skulle jag tro.

0
johan7

Nu blir vi en till i gbg då jag flyttat dit. Syns på stan!

Svara på inlägget

Du måste vara inloggad för att skriva