Middlesbrough vs Bristol C

2
Gazza

Nu gäller det. Har en liten känsla av att en förlust kanske kan leda till något bra. Förlust =bye bye Pulis.

3
nucleus

Vore jävligt konstigt om det inte gjorde det. Inser att jag hoppas lite på torsk. Konstig feeling.

5
BIG FAT LAD

Bra avslut där Savile….

5
BIG FAT LAD

Bra avslut där Howson…

Två brända frilägen på tre minuter...vilka jävla mittfältare vi har.

3
nucleus

backar menar du.

5
BIG FAT LAD

Oväntat.

0-1.

1
Gibbo_UK

Har tippat 1 - 2Middlesbrough - Leeds United

Det är ju inte otur när man missar såna chanser som vi gör. Det är helt enkelt för jävla dåligt!

Baklängesmålet var ju ingen skräll.

Jävligt tråkigt att vara Borosuppprter nu.

Stänger ner streamen. Hoppas det hjälper....

5
BIG FAT LAD

"Your football is shit…" från Bristol City-fansen.

1
Gibbo_UK

Har tippat 1 - 2Middlesbrough - Leeds United

Bara att hålla med.

3
nucleus

svårt säga emot. får köra nån klassisk millwallkontring på den ramsan

5
BIG FAT LAD

Fem raka förluster, varav fyra på hemmaplan, då måste man nog skicka managern.

5
BIG FAT LAD

Hur många har vi vunnit med Mikel på plan, två av femton eller nåt sånt? Trodde verkligen inte detta i början, men han bidrar inte med ett skit. Ännu en sidledspassare utav många.

3
nucleus

Tycker dessutom han slarvar en hel jävla del. Tappar boll på riktigt bra ställen.

3
nucleus

Tydigen så översätts norrländska uttrycket obra till bra ....

5
BIG FAT LAD

Vafan händer????????? Nu låter vi Bristol spela runt utan att vi går på trots underläge??? Spelarna vill bli av med Pulis, inget snack längre. Alla uppträder som Braithwaite gjorde på plan i slutet.

2
Gazza

Nu måste väl ändå idioten få sparken!!!!!!!

3
nucleus

Allt annat vore orimligt.

0
UpTheBoro

Det är ju inget att vänta på?? Hade haft förståelse om det var en veckas matchbreak efter kommande helgs match att timingen varit bättre, men det är match var tredje dag till efter helgen därpå alltså ingen naturlig inslussningsvecka. Inget att vänta på, in med vemsomhelst. Kör f.d. spelarkortet.. George Boateng eller Jimmy Floyd eller nån icke holländare jag bryr mig inte bara gör något

1
Andrealdo

Bara tre lag i serien har gjort färre mål än oss. Det känns som ett skämt.


Svara på inlägget

Du måste vara inloggad för att skriva