Matchdag igen.
QPR har precis som Boro 4 poäng och har spelat 1-1 hemma mot Millwall och slått Hull borta med 3-0.
Lär bli tajt men en seger hade suttit riktigt fint.
Hade väl vart en perfekt tv-match för viaplay detta? Hoppas att vi hittar två mål framåt från ingenstans igen.
Jag tänker att det vore perfekt om alla Boro matcher var Viaplay matcher! Men alla kanske inte håller med...
Märkligt att West Brom-Sheffield U väljs före som tv-match…
QPR har ett riktigt bra lag denna säsong. Blir tufft det här.
STRAFF YEES!!!!!!!
Vilken start, stolpe, räddning på mållinje vi e grymma!
YEEEEEEEEEES IKEA!!!!!!!!!!
Vem fan är vår nye målskytt?:) Sjukt bra koll i år..
Fyra mål till så går vi upp i serieledning efter tre omgångar...=)
Förhoppningsvis är han vår nye 20+ målskytt som vi väntat på sedan....well Ravanelli. Bamford gjorde väl 17 nåt år har jag för mig.
Haha, om Ikpeachu kommer upp i 10 ligamål denna säsong så kommer jag bjuda på fri bar på Wirströms :-) Sjukt att han är vår förste straffskytt…
"om Ikpeachu kommer upp i 10 ligamål denna säsong så kommer jag bjuda på fri bar på Wirströms"
Har nu kopierat detta så du inte kan radera det haha
Oförtjänta applåder för Albert Adoma när han värmer. Trist att höra.
Jag hörde fri bar..
7 pers online - Vikings lever
Isaiah Jones vart kom han från helt plötsligt... inte en a-lagsmatch och 11 matcher i Queens South förra året, känns som en av de större talanger jag skådat de senaste åren i Boro.
Förövrigt en bra halvlek som vi kunde ledat med minst 2 mål... bara Paddy hade haft lite bättre skärpa i inläggen!
Faaaan
Vad är det som händer?
Ingen som vet. Släpper in direkt efter rött med oss.
Vi gör alltså självmål och släpper in 1-2 trots att vi är en gubbe mer. Vad är det som händer???
Jaaaaa. Ett till nu!!!
Vi har två som kan göra mål. Gör dom ett var varje match kan det här gå. Kööör vi. ett till nu Crooks tack.
Jajaja, gå då
Sluta nu!!!
jaaadå!! Hur ser det ut? jobbar så kan ej se
Vad har hänt med vårt stabila försvar? Dags för tre centrala mittbackar igen?
vafan händer med vårt försvar? suger nye keepern röv eller
Alltså vi kan fortfarande inte föra spelet, var några decennier senast.
Det ska inte gå, men vi lyckas ändå hitta ett sätt att förlora den här matchen. Galet.