ADMIN - VAR ÄR MIN ETTA????????????????????????????

5
BIG FAT LAD

VAKNA NU FÖR FFS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111

2
YakuBoro

Sorry, vart bortrest... 🏖🍹🍹🍹🍹
Kommer!

5
BIG FAT LAD

Toppen, Yaku, du är en klippa.:)

3
nucleus

Hahah kämpa.

1
Andrealdo

BFL ska såklart inte ha nån etta. Bara vanlig härskarteknik han håller på med ;)

6
Wilf Mannion

Har tippat 1 - 2Middlesbrough - Leeds United

Jag tycker Gibbo_UK också ska få en etta på ryggen. Han tippade rätt på Middlesbrough vs Blackburn när han
var i Tyskland på sin öldrickarturne

5
BIG FAT LAD

Andrealdo, haha Förstår du ens varför jag ska ha en etta när du aldrig är här kring matchstart och upplever det helvetet som tipp-eliten tvingas genomlida när det inte går att tippa? ;)

2
YakuBoro

🧐

5
BIG FAT LAD

Admin> Läste du vad Wilf Mannion skrev tre inlägg här ovanför? Kollade du i Blackburntråden och såg att det stämde? Hur resonerade du sedan, är genuint nyfiken? Gibbo_UK ska självklart ha en etta på ryggen.

1
Gibbo_UK

Har tippat 1 - 2Middlesbrough - Leeds United

Det är lugnt för min del. Jag spöar er i alla fall sen ;-)

2
YakuBoro

Jag kan ha missat den kommentaren 😬
Men nu är det fixat! Rätt skall vara rätt!

Fyller även på med lite fler matcher så passa på att tippa!

Sedan, en liten ödmjuk förfrågan. Jag har betalt för hosting och domän de flesta åren vi kört och fortsätter gärna med det. Men om någon känner att man vill sponsra för att dela på kostnaden så är det dags nu att betala för nästkommande år och kostnaden är 921kr per år (vilket är högre i år än tidigare). Maila webmaster@borovikings.se i så fall så kan jag återkomma med Swish-nummer. Handlar alltså inte om mer pengar än vad som räcker för året.

5
BIG FAT LAD

Gubbar, ni läste vad Yaku skrev. Ni 10-15 pers som skriver här kontinuerligt får faktiskt kontakta honom och swisha över en hundring eller två. Jag har själv precis mejlat honom i ärendet.


Svara på inlägget

Du måste vara inloggad för att skriva