Admin> Du har skrivii fel datum vid "Kommande match"!
Fixat!
Viktig match idag! Vi brukar väl ha rätt svårt mot blackburn dock
4 vinster på 31 matcher...
12 lika och 15 förluster...
Bådar inte bra
Jag väljer också att vara "Krösa-Maja" här idag. Känns som det blir tufft ikväll, tyvärr.
Äh, din favorit-aussie boy McGree sitter ju bänken..
Så jag väljer försiktig optimism. Och Aynsley Pears i deras mål minns jag som försiktig dvärg.. hoppas på tydliga instruktioner att skjuta över och runt honom, så lär vi göra tillräckligt många mål för att vinna.
Och med min gubbe Howson i elvan kan man lita på att standarden hålls åtminstone.
”Tittar” på matchen via min livescore-app idag
YEEEEEEEEEEES CONWAY
Han är en jävla målmaskin - älskar grabben!
Snyggt mål!
Jag hann fan inte ens knäppa igång sändningen i tid… men så jäääävla go start!!
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Någon som har koll på Doaks skadestatus btw?
Vi spelar som i trans hahahaha - allt går in!!!!!!!!
Jaaaaadå!!
Vad var det jag som om Pears? Han når inte upp ;)
Haha vad händer
Når inte upp till lågt mitt i mål haha
haha
Vi flyger!
Där sitter den där jävla riks-sopan Rudy Gestede som tydligen är Head of Football Operarations i Blackburn och surar på läktaren - hahaha
Ett personligt meddelande till alla så kallade förståsigpåare på detta forum som ville sparka Carrick för en månad sedan - vi ligger på femte plats hahaa!!!!
Jag vet precis vilka ni är....mmmmm.....haha
Men på riktigt: Ben Doak.. nån som vet läget? Hade typ glömt bort honom..
Conway smyger upp bakom Gueye och håller in hans armar efter hans fula armbåge - Tommy är en sån jävla skön karaktär alltså.
Inte hört nåt om Doaksy.
Borges landning är inte att leka med, skrek verkligen uttänjt ledband. Nu blir han väl borta några veckor igen, precis när han kommit igång.
Jaja, in med RVDB....spännande.
Howson tillbaka till sitt vanliga med felpassningarna. Aja jag ger han fripass ett par matcher:)
Klokt, boozeboy. Precis just nu så kan vi inte klaga på nånting. Vilken vändning på säsongen, trodde vi var tokkörda.
Har en känsla av att där kommer ett rött i denna matchen
Fan dijken fortsätter att spela moget.
Nacho gillar inte conway det märks.. 😅
Kan Giles hinna fucka up allt på tio minuter?
Om vi når playoff kanske jag tar mig till Middlesbrough. Hellre semifinalen än finalen för jag gillar verkligen inte London…
Hur gör ni som bor i Stockholm? Det finns billiga flyg från Köpenhamn till Manchester men det verkar som att det e rätt mycket dyrare från Arlanda
"What the fuck was that all about, you fucking mong."
/Danny Batth till domaren efter att ha tacklat omkull Morris. 89 minuter spelade.
Den dagen den sorgen, Vicke. Spelar vi final mot Leeds på Wembley om en dryg månad så får det kosta lite vad det kosta vill.
SÅDÄÄR JA - tre pinnar i säcken!
Nya tag på tisdag. :)
Nu får vi hoppas att alla resultat går vår väg imorgon! UTB. Och ja, men London brukar det väl vara ganska billigt att resa till iofs?
En titt på tabellen efter dagens resultat så är det ju ett kittlande playoff som väntar om ställningen står sig så här…
6 matcher kvar dock så jävligt mycket som kan hända fortfarande. Leeds på tisdag kittlar ju rejält nu.