Frågan är om Edwards är kvar när matchen spelas?
Man undrar ju, nu när presskonferensen med Edwards inför Birmingham blev inställd? Hade ju vart piss att bli av med honom nu.
Höll inte i träningen heller. Känns som det är kört. Fan va tråkigt
Inte bra. Känns som att luften håller på att gå ur hela klubben.
Matchdag och fortfarande helt tyst. Vilket haveri.
Det betyder väl att han leder laget idag? Eller? Va fan händer ens?
Enligt Sky Sports ska Edwards inte leda laget idag
Men enligt TalkSport så var Edwards redo att träna laget idag. Boro tillät inte honom.
kommer ihåg när Monk under sin korta tid i klubben fick sparken när han utan tillåtelse förhandlat
med en annan klubb. Är det så att Edwards inte är helt engagerad i sitt jobb som Boros tränare kan han
gott sparkas åt helvete
”Middlesbrough accuse Wolves of breaking Premier League rules”
www.telegraph.co.uk/football/2025/11/06/wolves-official-approach-middlesbrough-manager-rob-edwards/
Vi sak tydligen vara intresserade av Alex Neil nu, Millwalls tränare.
Middlesbrough Football Club have, subject to the completion of an agreement with Wolverhampton Wanderers FC, given head coach Rob Edwards permission to speak to Wolves.
We initially rejected an approach from Wolves on the basis that Rob signed a three-year contract with MFC less than six months ago.
Following discussions with Rob we were disappointed to learn that he wanted to speak with Wolves regarding their head coach vacancy. We have now agreed terms with Wolves, subject to completion of the relevant paperwork.
First team coaches Adi Viveash and Harry Watling, and Academy manager Craig Liddle, will take charge of team affairs for Saturday’s game against Birmingham City at the Riverside.
Vill han inte vara kvar så är det väl bättre att han drar direkt. Sjukt tråkigt men kanske ändå det bästa just nu?
Jo men fan, lite jävla lojalitet. En säsong måste varje tränare vara inställd på.
Aja, nu kör vi. Dramatiken fortsätter
Jag antar att Boro inte vill släppa honom för att tjäna så mycket pengar på det som möjligt.
1-0! Vi behöver ingen jävla Rob Edwards
Fryyyyyy
Kvitterat, men fattar inte vad som hände
Rättvisa!!!!
2-1
Fan va gött
Skönt att mcgree kommit igång lite igen. Han hittar en del yta
Conway lär bli utbytt i detta tempot, dags för någon annan att ta platsen
Hur ser det ut? För en som inte kan se matchen…hade vart otroligt gött ta 3 pinnar nu direkt utan Edwards på bänken
Ganska jämnt hittills
Vi spelar bra men Birmingham är helt klart farliga när de kommer upp. Men vi har varit bättre laget sett till hela.
Slagsmål!
Bra för oss, låt klockan ticka
200% rött kort. Domaren har varit så feg hela matchen. Det är inget snack om rött kort.
Så jävla go vinst!
GET THE FOOOK IN!!!!
Mmm efter en fulltsändigt omtumlande dag så har jag bara en sak att säga innan Chelsea-Wolves börjar om 10 minuter....och jag trodde aldrig jag skulle nämna dessa ord från min mun, någonsin....:
COME ON YOU BLUUUES!!!!