BBC Tees Sport läser upp en massa fina siffror från Hellbergs tid i bajen, men glömmer säga att de är näst rikast och spelar på plastgräs. Heeelt sjukt detta. Dom griper efter halmstrå kring den här värvningen som inte finns.
Nu skrev jag ett inlägg i tränartråden. Med tanke på att Adi Viveash leder laget idag så är jag optimist. Men många spelare borta. Skador på ett 10-tal spelare eller?
Också nytt inlägg i tränartråden.
Jag är team Hellberg. Tror det kommer bli bra.
Jon Dahl Tomasson gick från MFF till Blackburn och gjorde det ganska bra ifrån sig med ett kasst Blackburn. Jag tror Hellberg kan göra det lika bra.
Släpper tränarcirkusen för en stund...
Hoppas laget kan gå ut fokuserat idag och ta hem tre pinnar!
Kikar på Öis - Peking samtidigt. Sjuk match
Varför är den sjuk, Vicke? Har inte hunnit se nåt.
Örgryte dominerar helt
Okok, ja lite oväntat.
Och samtidigt får de rött kort. Oops…
Mål Oxford
Skit också
Klubben är i fritt fall, vi har visat vår ambitionsnivå för spelarna och hela världen. Det var kul så länge det varade.
Tungt avslut av Whitaker i fint läge....knappt styrfart.
SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅJA KING WHITAKER HAHAHA
Hahaha, underbart. Vilken jäkla stjärnspelare han är. Presterar alltid på topp ;)
haha vilken pissmatch han gör i övrigt
Herregud Conway, din llilla hjärndöda
Coventry drar ifrån allt mer i toppen, men vi är ständigt på andra plats. En helt okej poäng med andraplatsen i behåll. Upp till bevis mot Coventry på tisdag.
Glädjande att clownen Edwards fick en dålig start med sitt favoritlag. Det väger upp poängtappet mot Oxford lite grann alla fall