Matchdag.
Blir tufft.
Otroligt viktig match. Tyvärr missar jag den. Bra tillfälle för spelarna att visa upp sig inför Hellberg.
Har redan startat: www.bbc.co.uk/sounds/play/live/bbc_tees
Idag tror jag inte vi har mycket att sätta emot. Coventrys anfallsspel kommer straffa oss ordentligt.
Skrämmande startelva, vem ska göra mål?
Håller med, conway kan inte förbli vår "striker" han får gärna starta som ytter eller något men vi behöver en som lurar i boxen! Gillar ändå vår backlinje, även om ayling är lite väl lost och loose cannon ibland, så tillför han en hel del offensivt. Vi hade kunnat vunnit förra matchen om conway inte hoppat en sekund för tidigt i nicken, bollen var en meter bakom honom efter en sjuk passning från ayling.
Vänta mite, är mcgree på vänsterback? Vad hände med targett?
Conway känns otroligt sval, 12 matcher utan mål hörde jag precis. Blir otroligt tufft idag.
Silvera vänsterback va? Tyckte jag dom nämnde i sändningen.
Shit vad trött jag är på Viveash vidriga alkis-röst. När ska han hålla käften, typiskt en sån där snubbe som haft mörk röst sedan unga år och lärt sig att älska sin röst när han pratar. Har därför även blivit duktig på att prata.
Vi har startat hårt. Silveras skott var dock riktigt lamt
Samba-fotboll på Riverside....men inte från Boro....
Och där kom första. Kommer bli en lång kväll
Alltså ett anfall och pang. Hoppas PL klubbarna går in och köper upp deras stjärnor i jul!:)
Ååå Viveash
Fy fan
Åååååå VIVEASH VIVEASH HEJA HEJA VIVEASH HAN ÄR SÅ VIKTIG SNYFT SNYFT
Detta är ett skämt. Han skjuter den i huvudet på medspelaren. Alltså seriöst
Fy fan vad mörkt.
1 poäng av sex möjliga sedan spelarna fick reda på att Hellberg ska ta över - VAD VAR DET JAG FUCKING SA??????????????? Ambitionsnivå som en League Two-klubb så får man Leage Two-klubb resutat också!!!
Och hela jävla fotbolls-Sverige följer detta riks-haveri också känns det som....
Alltså dom är sinnes effektiva. Motsatsen till vad vi är framåt. Synd för vi startade matchen bra. Helt övertygad över att Coventry kommer tappa detta flytet på vägen. Så här effektiva är inget lag över tid.
Sanningen är vi behöver en ny azaz.
Vi spelar alldeles för förutsägbart i sista tredjedelen.
Lite tidigt skylla detta på Hellberg… hade ju lite sämre form in i detta skede också.
Ja coventry otroligt effektiva.
Litet hopp i mörkret
Satan vad skönt det målet var! Så jävla rättvist
Nu håller alla flabben och ber: vi ber för att arca aldrig återuppstår i Boro och att conway får ett skott på mål!
Haha bra boozeboy
Såå ja! Hellberg-effekten! ;)
Fullt jävla fokus nu. Får inte slappna av nåt bakåt för då känns det som om dom gör en till.
hahahaha yees
Självmål! Karma! Nu börjar matchen!
GE ALDRIG ALDRIG UPP SÄGER JAG JU ERA JÄVLA PÅGAJÄVLAR HAHA
Vilket start på halvleken! Horribelt agerande haha, helt ensam där med
McGree har alltså spelat varje match för Australien under uppehållet, men orkar inte en minut mot Oxford och blir avplockad nu i 58:e....
Vilken jävla match vi går för det!!!
2 pers online....helt galet.
Conway....................................................
Publiken blev helt stum.
Galet flyt.
Godnatt
Sjukt tråkigt
Coventry har målskyttar på topp. Vi har inte en enda.
Har aldrig gillat Coventry. Vi ör värda mer i denna. Hackney är så bra, stackare
Conway får ta på sig detta, den värdelösa ******* ***** *** *******!!!!!!!
Frustrerade...
Skillnad på att vara vassa framåt, och att inte vara de.
Alltså herre min skapare.. svårt att samla intrycken efter det här.
1) väldigt positiv insats trots allt. Vi spelade väldigt bra fotboll stundtals, och då leder det in på följande
2) tänk om vi bara haft en målskytt. Hoppas Hellberg kan få igång NÅGON och jag tror tyvärr inte att det blir..
3) …Conway. Fan man gillar ju Tommy-killen men man börjar ju ge upp hoppet. Han pressar och sliter som fan och är väldigt nyttig men till vilken nytta? Men kanske kan den där missen vara bra för honom på nåt jävla vänster
4) Hansen visade verkligen upp sig med sitt inhopp och sin avighet
5) Snälla låt McGree vara skadefri äntligen. Man har verkligen hunnit glömma vilken bra och mångsidig fotbollsspelare det är
6) På tal om skador: snälla låt det inte vara något allvarligt med Morris. Alan Browne är en stabil chippen-gubbe och gör jobbet i 2-3-4 matcher men vi behöver Morris om vi ska hänga med i ett race om topp två
7) Är Brittain ligans bästa högerback?
8) Hackney magnifik
9) Hade Fry spelat hade vi inte släppt in minst 2 av målen - det är jag övertygad om. Han är ju likt McGree skadad orimligt ofta (olika nivåer i helvetet såklart) vilket det inte pratas nog om. Samtidigt hade vi inte dominerat spelet lika mycket med honom på plan men i slutändan förlorar vi matchen av att vi blir slaktade i egen box av deras tunga gubbar när det verkligen gäller
10) Malanda hade ju gärna fått anlända i dag, men jag ska be till mormonerna och scientologerna varje dag om att han är allt vi drömmer om tills klockan klämtar nyår
11) Vill minnas att jag oroade mig för att vi var underbemannade i försvarsled i samband med deadline day. Och det inför en 5-backslinje med 3 mittbackar. Nu står vi här och kan knappt ställa ut 2, har 1,5 mittback i matchtruppen flera matcher i rad. Efter en fjolårssäsong när Jonny Howson spelade mittback halva våren. Anledning att tvivla på Scott kanske 🤔
12) vad gäller Hellberg har jag ingen kraftig ståndpunkt annat än att allt är bättre än den genomfalske edwards just nu. Förhoppningsvis vill grabben åtminstone vara här
Mycket bra analys och instämmer på samtliga punkter.
Man glömmer malanda som skall vara en prestige värvning om man lyssnar in.
Jag hade nog gett sene chansen från start för att testa honom, tror även conway hade varit bra som inhoppare då han inte hinner trötta ut sig lika fort. Men en renodlad målskytt lär han nog aldrig bli även om han lätt skall klara trycka in 15mål på en säsong.
Får se om Hellberg går in och läser vårt forum, oddsen har ju aldrig varit så låga på att vår manager äntligen lär sig något av vikingarna.