Riktigt bögiga resultat idag.
Läge för en trea nu.
Man känner viss oro, dock är vi bättre på bortaplan när vi slipper föra 98% av spelet.
Whittaker på bänken, malanda och fry är mittpar. Ayling får gärna vara i laget men inte som mittback .
Btw, vilka pubar är det som gäller innan match i middlesbrough numera? Navigation Inn är ett måste men övrigt?
Oerhört viktigt idag med resultaten som varit denna omgång.
Hur ställer vi upp idag? ayling till höger och brittain upp på mitten? Fry stod som innermitt i grafiken innan, tvek!
*fel av mig*
Ingen vidare start, den känslan av att vi tappar in en boll sen får jobba oss tillbaka till ett kryss.
Vadå stängd?
Fel av mig.
Puh, det är min ändå go to när jag drar dit. Har ni några andra förslag? Gärna med lite atmosfär och liv!
Target hahahah!!!!
Bra start!
Targett!!
Vad fan gör han ens däruppe haha
Boozeboy, jag har för mig att The Pig Iron är rätt populär?
Sneaky targett! Va det hackney som slog passen?
Känner igen the pig iron, det är väl mer familje ställe? Skall kolla upp det iaf, tack.
Morris med sitt patenterade skott högt över.
IGEN HAHAHAHAH
FÖRLÄNG MED TARGETT!!!
Väldigt mystiskt men trevligt
Double target!
Nu jobbar vi hattrick på Targett! Sjukt oväntat med den starten på matchen.
Targett kom smygandes på kanten igen nu men vågade inte riktigt kliva ända in i straffområdet haaha
Oj, där dök Strelec upp på en förlupen boll. Visste inte att han var på plan.
38:a spelade.
Shit deras keeper är usel.
Haha från när vi väl kom in matchen har dom haft såna obegripliga problem i uppspelsfasen. Sånt träben på målisen, undra om han fick hjärnskakning där i början
Ajdå
Reducerat
Känns inget bra
Fan värsta tänkbara start på andra. Nu blir de tufft att mota när dom kommer i medvind
Strelec
Där har ni min kille om någon nu undrat...
Jadå!!
Haha vi vet BFL! ;)
Den satt fint, kan han komma igång också så vore de lovande inför slutspurten. Bra nick!
Inte ett rätt av Samiento hitills....
Dålig teknik, klen i kroppen, usel speluppfattning....seriöst...skicka han.
Kramp på Hackney? Va?
Det där var ju inte gult kort? Synd
Skicka av den där jävla Priske-horan!!!
Sol Brynn… puh! Gjort en del bra idag men nu va han ute o snurra rejält, pallar inte en reducering nu
Underbar seger! Hellberg vet precis hur han ska städa av ett pseudo-amerikanskt (Anschutz, Wagner) pop-lag (Zlatan, Brady) då han precis tränat ett sådant i Sverige. Dock har Birmingham City FC den goda smaken att inte spela på plast.
Fin seger! Viktigt med målet från Strelec
Ruskigt skön seger. Hoppas vi är tillbaka på vinnarspåret igen.