Magisk insats igår! Man bara log sig igenom 90 minuter.
Säsongens Boro-upplaga är nog redan nu i tidig mars uppe på topp 5 av favoriter. Från att man kände sig helt uppgiven inför säsongen. Såklart finns det ju ett extremtydligt samband med resultat många gånger. Svårt att älska Marc Bola och Dijksteel i december på väg ut under Woodgate liksom.
Gillar typ alla spelare i truppen utom Gilbert, och det är en fin mix mellan egna produkter som alla bidrar i varierande utsträckning (Hackney, Brynn, Fry), stjärnkvalitéer (Whittaker, McGree, Malanda) och goa karaktärer (Ayling, Conway, Viveash m.fl)
Just att Hackney och Brynn har så framträdande roller bidrar mycket för mig för att ta till sig och uppskatta allt lite extra tror jag. Och håller ju på att kissa på sig av lycka varje gång man ser Fry med bindeln runt armen. Hans inledning på säsongen före skador var ju otrolig - icke att förglömma.
Vore kul att vinna en hemmamatch ganska enkelt för en gångs skull. Men det blir väl kämpigt som vanligt.
Ajajaj, tydligen ganska blåsigt i Middlesbrough, 13 m/s i byarna. Inte bra, påverkade vårt passningsspel när vi mötte Coventry nu senast.
Känner lite samma, många spelare som jag tycker är likeable och som jag innerligt tycker om! Det var längesen jag kände så för truppen i stort. Hade lite svårt för Whitaker o hans uppsyn, bara känt att han har lite punchable face MEN ju mer han kommit igång har det växt bort!
Mmm man känner att de borde få vara en lättjobbad seger men så är det sällan. Charlton kanske stärkta efter en bra vinst sist.
Glömde tippa, som vanligt
Conway är en katastrof idag...
Snygg räddning
Helt väntad halvlek.
Där kom det
Vi pallar inte hemmaplan. Tyvärr.
Jävla sketmål på ett pissigt inkast.
Nu måste vi växla upp!
Millwall-Boro på Wembley. Ja, herregud...
Ja man börjar ju mer luta åt att det är playoff som gäller. Coventry lite igång igen, Ipswich trummar på och Millwall verkligen komma igång!
Jag tror fortfarande vi är favoriter att ta andraplatsen.
Nick över av den där jävla Castlledine helt ren tre meter från mål, helt meningslös värvning. Såg ju direkt att han inte har nåt.
Fan där ska han göra mål Castledine, måste få den PÅ mål iaf.
Conway.....
Sicken sneträff av conway.
Sene kommer ju inte tillföra nåt. Ännu en värvning som gett oerhört lite. Skulle va bättre trycka in Browne, tror mer på mål från honom än Sene
Helvete castledine, lär ju inte gjort många på huvudet innan.
Hahahah Castledine över igen....galet
Sant, in med Browne.
Sjukt att det blev så här igen. Fan.
Vilket läge hackney!!! Känns som om det är nåhon som ska göra det så är det han
Det fick inte hända.
Tragiskt
Castledine bränner ett tredje friläge...
På! Riktigt!
Tre nicklägen i jävligt bra positioner och NOLL på mål. Otroligt dåligt.
Usch. Men tur att Ipswich inte vann igår i alla fall.
Vi har det fortfarande i våra egna händer.
Tredje matchen på rad hemma där motståndarna parkerar bussen och vi har inget motmedel.
Lite skrämmande statistik
Bollinnehav 78% - 22%
Skott 34 - 5
Passningar 682 - 149
Mål 0 - 1