Sjukt störande att det står fel kick off-tid på startsidan. Planerade hela långfredagen kring kl.16 så nu kommer jag inte kunna se matchen live. Man borde veta bättre vid det här laget än att inte dubbelkolla.
Tråkigt!
Så otroligt viktig match idag!
Taggad!
Äckligt nervös och tyvärr ingen vidare bra känsla i kroppen.
Bänkad och taggad!
Tack vet jag Viaplay som sätter igång först när en minut av matchen har gått. Och detta betalar man en förmögenhet för…
Hur kan fry inte få den på mål?! Satan vad bra chans, fel person att få läget.
1-0! Revansch för Fry!
REVANSCH!! Fan va gött Fry!
Verkligen! Bra avslut.
Vi är definitivt bättre än Millwall
Synd vi inte kan utnyttja övertaget mer. En kontring eller en fast situation så kan dom va tillbaka i matchen. Känns fortfarande väldigt oroande.
Bra första. Men ja, något till mål hade ju smakat
Faaaaaaan
1-1. Inte Coburn..!!! Så klart…
Verkligen. Nu har Millwall startat bättre första 10-15 min här i andra.
Fan… precis när jag skrev. 1-1…
Vi är spelmässigt bättre än alla lag i Championsip, iaf när det gäller bollinnehav:) Coburn lär göra ett
Men för fan
Otur för Brynn också. Hade den nästan
Som vanligt borde vi leda med tre fyra mål och så kommer den här kallduschen
Läste precis det här: 38 - Middlesbrough had 38 touches in Millwall's box in the first half, the second most touches in the opposition box by a team in the first 45 minutes of a Championship match Opta has on record since 2013-14.
Känns inte bra nu! Tyckte vi svara bra första minuterna efter målet men sen har Millwall bara köttat på.
Ser inte riktigt vad vi ska byta in heller för att få nån ändring.
Kan inte gå fem raka hemmamatcher utan vinst i detta skedet av säsongen, måste få en vinst och lite skjuts in i slutstriden.
Vi borde plocka upp en 16åring från juniorlaget som får chans i anfallet. För dom här gubbarna lär inte träffa ladan från insidan.
Conway måste passa, han kan inte göra mål
Ja där ska han bara lägga en simpel bredsida så har ayling otroligt bra läge.
Ibeh finns ju på bänken som gör lite mål i u21/u19 eller va de e.
Fan nu har vi lite momentum igen!
Tack och godnatt. Katastrof
Coburn!! Din förrädare!! 1-2…
Fan klart den ***** ska göra det igen.
Malanda riktigt usel passning.
Så klart, alltid samma visa. Dom presterar piss o Boro, sen när dom bytar lag så vill dom visa hur bra dom är och gör mål på Boro. Jävla *********!*!*!*!*
Alltså kan ju inte låta han skjuta där! Ayling, sträck ut fotjäveln!
Vi är nära fjärdeplatsen nu…
Får hoppas att vi klarar kvalplats
Det kan gå fort ner i tabellen, wrexham sista vill man ju inte ska gälla något i streckstriden.
Har ju ingen spets framåt, Whitaker o Hackney borta är några av få som kan göra det framåt.
Pisseturlag
Fy fan vad dåligt. Vi har nästan 3 i xG, dom inte ens uppe i 1.
Kvalplats tror jag 100 % vi klarar.
Vinner vi nästa match och Millwall förlorar går vi ju om Millwall igen. Nästa match på måndag alltså.
Katastrof