Jaha, då var förutsättningarna inför lördag klara. Vi går alltså direkt upp vid exempelvis följande resultat:
Wrexham - Boro 1-2
Millwall - Oxford 0-0
Ipswich - QPR 0-1
Eller följande resultat:
Millwall-Oxford 4-4
Ipswich- QPR 1-1
Wrexham-Middlesbrough 0-7
Sena kvitteringen från Ipswich gynnade ju inte direkt oss så att säga
Jag tror det räcker med 6-0 för oss om Ipswich match slutar 0-0. Det är i alla fall en gnutta mer möjligt.
Enligt spelbolagen har vi ungefär 2 % chans att ta andraplatsen idag. Ändå något
Haha, glöm inte att wrexham måste antagligen vinna också. Oxford och QPR har redan avslutat säsongen.
Jag vill ha Southampton i finalen, där ayling bryter benet på azaz i 5e. Matchen slutar 0-0 och hackney hoppar in och avgör straffarna.
Skall vi starta en hata-Azaz klubb?
Så svårt att veta hur man ska känna in för den här matchen. Antar att spelarna känner samma sak. Det är alltså 98% chans att det blir playoff. Hur avslutar man då borta mot Wrexham som behöver ge allt för att nå playoff? Men är ju bra att gå in i playoff med tre raka segrar. Och vi mönstrar en bra startelva. Så jag hoppas vi går för det idag. Svårt att se hur Ipswich och Millwall ska kunna tappa poäng hemma mot lag som inte har något att spela för.
Viktigt att vi vinner matchen idag också för att hålla Southampton bakom oss och få fördelen av att ha returen hemma. Å andra sidan kan vi ju torska med 3-0 borta mot dom i första matchen...
Trodde de kanske skulle ha svensk kommentering på Viaplay idag, med tanke på hur viktig matchen är och vår svenska tränare.
Är fortfarande småknäckt över att vi ens hamnade här. Håller därför låg profil idag från min solplats vid Djurgårdsbrunnskanalen. Kommer steppa upp lagom till play offet.
Vill även säga följande: All heder åt Kim Hellberg. Att först få ligans bäste spelare skadad, tillika lagkaptenen, följt av att vår bästa målskytt också blir skadad, är emorm otur. Att sedan få vår tredje viktigaste spelare skadad efter det är helt galet. Och med detta lägger vi till att han får handen Conway och Strelec att spela med på topp är självfallet en total mardröm. Hellberg kan inte göra mer än han gjort.
1-0 till Ipswich.
Samtidigt 1-0 till oss!!
Kom igen nu, QPR!!
Det kunde man ge sig fan på.
Just nu ligger Derby sexa. Det är alltså de vi möter i semifinalen, om detta står sig.
Det låter faktiskt väldigt överkomligt.
Fan 2-0 Ipswich
2-0 till Ipswich. Det blir nog alltså play off.
Japp, Ipswich klara för PL nu. Så viktigaste nu att inte åka på några skador i den här matchen.
En jävla lägg-match från Qpr-fittorna som släpper in två bollar de åtta första minuterna.
Tror de spelar massa junisar också
Den här dagen var spännande i tre minuter.
ALLA TILL WEMBLEY!!!
Jag undrar om Hackney kan bli frisk tills play off
Just nu är vi femma
Om Wrexham vänder och vinner det här är det de vi kan få möta i finalen. Hade varit intressant.
Va?
Ändrade mitt meddelande… hade helt fel haha
2-1
Kvitterat!
2-2
Hackney behöver bli spelklar igår.
Avsluta borta i semin mot Soton då.
Hull har tagit ledningen. De går alltså om Wrexham. Nu måste Wrexham vinna.
Hur tänker nu kring semifinal och final. Semifinal 1 kommer jag missa, men skulle kunna se returen ihop på nån sportbar och sen får vi ordna biljetter om det blir final.
Kan vi inte få lite flyt för en enda ***** gångs skull?
Dom bara puttar undan Sene som en liten flickspelare!!!!
...och McGree håller undan sina fötter vid närkamperna som att han vill ha dom hela till VM....
Sene helt vilsen inne in straffområdet....
Målet är helt öppet när deras målis är uppe för att göra mål, men McGree-horan väljer då att lägga sig ner och ta en frispark vid eget straffområde istället för att skicka bollen uppåt??????? VAD FAN ÄR DET SOM HÄNDER????
Tydligen kände spelarna att det är bättre att börja hemma mot Southampton...
Vilket vansinne.
Det blir alltså Hull som tar sjätteplatsen.
Vi kan få möta Matt Crooks i finalen
Tråd för första semin är skapad.
Har sett mycket gnäll om Conway och Strelec genom våren meeeen är kanske Sene den sämsta anfallaren vi någonsin haft? Man har velat tro på honom och han gjorde något snyggt mål i början men han är så ofarlig och meningslös så det är sanslöst