Då kör vi....
Vad är det för jävla hemåtpass?
Vad fan sysslar Morris med?
Seriens mest överskattade spelare.
Aylings passningar är så usla. Missar konstant och det blir kontringar.
Whittaker.....asså....
Men va fan. Offside efter hörna är ju katastrof.
Det här ser långt ifrån bra ut
Det kanske ser ut så här om man fyller laget med spelare från MLS och mighty Oxford United...
Stämningen på arenan har tvärdött.
WBA spelar bra och kommer vara med i toppen är min gissning. Vi blir utspelade, taktiskt. Men på något sätt känns det ändå som om att vi kommer komma undan i denna matchen
Vi har Lankshear och han kommer vara vårt ess i skjortärmen hela säsongen.
Det ser verkligen inte bra ut. Tror skadan Kan vara taktiskt gynnsam för matchbilden. Spela lite mer trebackslinje med Borges, få lite kontroll på uppbyggnadsspelet.
Alldeles oavsett hur det går idag så kolla på vår bänk idag. Kan inte minnas när vi hade en sån här bredd sist. Sen kan ju entusiasmen kring Peart-Harris och Joseph med flera självdö, men här och nu känns det starkt.
Hellberg plockar av "Peartan" redan i halvlek. In med Morris pojkvän istället.
1-0 Lankshear.
Jaaaaaaa
Killen är alltid på rätt ställe. Tror vi snackar 25+ mål över säsongen.
Nu till nästa fråga....hur ska vi lyckas fucka upp det här även denna vecka? haha
Ja, syns inte mycket men han är där i boxen hela tiden.
Det är lugnt. Ayling löser det.
Pippo Inzaghi-mål. Offside med en meter.
Älskar det.
Tre matcher spelade på säsongen och jag blir livrädd varje gång som någon gör en ful kapning på Lankshear.
Och där kom det
Ayling håller inte linjen och sen tappar han sin gubbe. Byt ut NUUUUUU
....och Borges blir lite sen i duellen och sen har vi 1-1. Helt jävla galet detta.
Knappa halvtimmen på oss att förlora matchen. Spännande.
Herregud Borges teknik....vad gör han i startelvan?
Hahahahah - ALLTID PÅ RÄTT PLATS!!!!!!!!!!!!!!
Championships Harry Kane - LETS FOOKING GO HAHA
Galet effektiv
...och Morris missar passningen igen och igen och igen och igen och igen....
Fan Borges inte skadad, ställde sig upp tyvärr.
Sluta spela Ayling. Farligt varje gång
Ja kombon Ayling-Borges har ett jättemisstag kvar i sig. Får se vad det kostar.
Ok, respekt Borges haha
Wåoh.....Conway...
Jones!!!!!
JAAAAAAAAAAAAAAAAAA ALFIE!!!!!!!!!!!
Känns som att vi har tur att inte VAR finns i Championship.
Hahah gamla kärringar på läktaren som hånar West Brom-fansen - underbart!
Tre poäng och mycket bättre andra än första. Lankshear är galet effektiv. Låt det fortsätta så. Skönt att se Conway tillbaka. Bra för bredden.
Tack för den vinsten. Var jobbigt men kändes som vi var bättre defensivt iaf. Bänka Ayling så blir det bättre i försvaret tror jag. Kändes som bättre balans idag men känns väldigt mycket som inte inspelat lag än med alla nya.
Målvakten blir man nervös av med …
Lankshear är ju grymt bra redan vilken start på säsongen!
Borges är på många sätt solid och, i nuläget, långt bättre defensivt än alternativet (Arfsten) tycker jag. Ayling fyller sin funktion med sitt passningsspel och Bielsa-skolning i ett försvarsspel som vill pressa högt och stå högt och är fundamental för Hellbergs sätt att spela skulle jag säga. Tycker det är lite populism att inte beakta det.
Med det sagt tycker jag inte heller nödvändigtvis att de ska vara en del av startelvan på längre sikt. Men här och nu måste de vara det i min mening. Sett till Jones och Phillips fysiska status inte minst.
Bra matchcoachning mot en stark motståndare i dag. Och prisa gudarna för Lankshear.
Ayling styrka är offensivt och speluppbyggnad . Men tycker han sakna lite skärpa där med. Behöver vara 3 mittbackar för han ska vara ok. Alldeles för sakta och blir alltid några dåliga pass som ger kontring. Tror inte han spelar när väl Philips och Jones båda är 100%. Är ok som backup alt men har klara svagheter defensivt