Edit.
Bra. :)
Vaska eller traska?
Tycker vi kör en b-uppställning och håller vi typ 1-1 i 70:e så sätter vi in Lankshear och går för det.
Blev en väldigt b-betonad elva så nu kör vi!
Solklart att denna match inte prioriteras.
Intressant intervju med en kroatisk fotbolls-expert på BBC Tees Sport precis där han berättade om vår nya spelare Pukstas tid i Hajduk Split. Han springer tydligen mest av alla och är helt överjävlig på att nicka trots sin medellängd. Han kommer förstärka våra fasta enormt mycket men han har ett problem....han kan inte passa. :)
Fan lite taggad e man!!!!!!!!!
1 pers online haha
OBS!
Champion Legue-tystnad här ikväll, ingen skriver ett ord om dem matcherna!!
Rullar ut Palace fullständigt första tio, men vi har Strelec på plan istället för Lankshear så det finns ingen som kan göra det där sista.
Förvånad över att vi styr matchen. Det trodde jag inte att vis skulle göra.
Bra tryck på Boro-klacken också. Fast Palace ultras stängde väl ner häromsistens har jag för mig.
Strelec med en strumprullare som vanligt....och utanför mål självfallet.
Den där nya killen från Brighton verkar pigg.
Väldigt positivt överraskad över denna start. Känns som de spelare som inte är i startelvan vill ta chansen idag.
Håller med, hade vi lirat med Lankshear hade det stått 2-0.
Två grymma räddningar av Brynn, faktiskt.
Ja, han är nog inte så nöjd att vara nr 2
Conway filmar som vanligt, riktigt pinsamt.
Ja, han håller inte i detta tempo. Är ändå sjukt glad över hur respektlöst vi spelar.
Vi bara fortsätter att mata anfall efter anfall....
Vi har alltså spelare som spelat hyffsat regelbundet i ex. Leeds, Brighton och Rangers som verkligen vill visa att de ska ha en plats i ordinarie elvan.
1-0 kalldusch
Fast Palace har ju riktg kvalité på topp coh där kom det.
1-0 Palace, Strand-Larsen.
Ja, skillnad på kvalitet i avslut
Malanda i ribban, pfff fan
Vi spelar otoligt bra, men det är lite som att se oss ifjol där motståndaren bara väntar på rätt tillfälle och så har vi ett mål i baken. Vi spelar ju även, precis som ifjol, utan en existerande och normalt fungerande forward på topp så vi är helt uddlösa i straffområdet.
En positiv sak är att vi har en jävla bredd i år, det har denna första halvlek ändå visat.
Strelec missar bollen 2 meter från mål....asså TA BORT DEN JÄVELN NU PALLAR FAN INTE MER!!!!!!!!!!!!
...och istället gör landslagskillen från Norge 2-0.
Thats it.
Otroligt skillnad på bredden ja, känns sjukt bra att ha en bredare trupp. Blev för märkbart förra året att det var tunt när vi fick skador.
Alltså Strelec…. Synd vi inte fick skeppat iväg han. Ibeh eller valfri annan spelare i laget skulle göra bättre. Kan inte ens träffa en boll
Jaha, där kom 2-0. Men ingen cup känns viktig i år, ligan ska ha fullt fokus!
Skillnaden i hur man avslutar är total. Vi har haalvmongot Strelec som är så extremt ofarlig.
Boro-spelarna är som ett gäng golden retriever-valpar som yr omkring en 15-årig Palace-katthona som bara stirrar på dem och vet att hon kan viffta till dom stenhårt med tassen när hon vill.
"Andrealdo" tror att Strelec går för Ballon d´Or den här säsongen iofs...
3-0 godnatt
...och där förstörde Kamada mitt tips genom ett otroligt snyggt 3-0.
Gonatt.
Hahaha castledine... Godnatt
Fan nu glömde jag tippa igen. 4-1 ?!
Satte iaf tipset