RESA??

0
Azgore

Vad kostar en resa från Sverige till England och till Middlesbrough+matchbiljett. Bor i skåne så blir väl kastrup som flyger till london då sen tåg upp eller finns bättre alternativ?

0
Erik

Är också lite nyfiken på detta. Gibbo sitter väl inne med kunskapen.
Finns inget alternativ via newcastle?

0
Gibbo_UK

Jag har ju provat ett flertal olika resvägar. Billigaste flygbiljetten får man ju givetvis till London men då har man problemet att ta sig upp genom hela England. Vi brukar göra det med tåg eller hyrbil i kombination med en Londonvistelse. I våras blev det bara London och Millwall-Boro.

Edinburgh, Glasgow, Liverpool och Manchester finns ju också med Ryan Air.

Till Durham Tees Valley Airport (utanför Middlesbrough, halvvägs till Rockliffe) tror jag ännu inte man kan flyga direkt. Har flugit dit via Amsterdam en gång med KLM.

Billigaste möjliga flyg till "så nära northeast" som möjligt är min rekommendation. Matchbiljett ordnar sig alltid.

0
Gibbo_UK

Har letat reseskildringar bland trådarna men hittar dåligt. Har de försvunnit?

7
boozeboy

Skulle egentligen åkt nu i höst, men min kompis kunde inte så får skjuta upp det! Jag hitta faktiskt en del hyfsade priser till Newcastle med flyg från kastrup när jag leta. Tror det var en dansk sida.
Finns förresten inga boro fans i närheten av Malmö som träffas upp någonstanns?

0
mndl82

Jag har bokat resa till London, Millwall- Boro 20mars 900 för flyget tur ovh retur samt 65pund för matchbiljetten!! 1500 för flyg å matchbiljett billiga hotell finns det i drivor.... bara välja å vraka tror inte man kan hitta så mycket billigare än så!!

0
Gibbo_UK

mndl82//
Biljetterna är inte släppte än på länge och dyraste biljetten på West Upper på The Den kostar £30 så vart fasen ska du sitta? :-)

1
BIG FAT LAD

Han har säkert en polare som har Millwalls Premier Suite Gold-kort och som gäst betalar mndl82 68 pund. Skönt upplägg, får sitta bakom Direktors Box i Executive Area och dricka skumpa och grejer - det går bra nu i Kungsbacka tydligen!
www.millwallfc.co.uk/page/MatchdayPackages/0,,10367~2091909,00.html

0
Gibbo_UK

...+ att Millwall borta spelas den 18:e februari :-)

Jag tror nog att www.worldticketshop.se/fotboll/biljetter/championship_biljetter är inblandade och han kanske ska se West Ham?

Hutlösa påslag i alla fall.

0
mndl82

Köper biljetterna på Londontickets.se Var till West Ham jag menade, har alltid köpt biljetter där och det har funkat kanon biljetterna levereras till hotellet å aldrig nått strul.... Sen om det skulle va så jävla dyrt vet jag inte, vi betalade 65pund för biljetterna till West Ham - Leeds när vi var över sist, så länge jag vet att jag får biljetterna tycker jag det priset är helt OK!!

0
edison

Är det en hemmamatch du vill åt kan jag rekommendera flyg till Manchester och sedan förbokad taxi upp till Boro. Vi betalade £90 för taxiresan, så speciellt om ni är 2-3 st är det en no-brainer. Går nog att flyga hyfsat billigt dit.

0
Gibbo_UK

mndl82//
När man inte åker över så ofta som vi svenskar så vill man ju inte ha nåt strul med biljetterna och då kan det ju bara ok att handla så, speciellt när man ska se Boro spela borta, och lite extra kostnad spelar kanske mindre roll.

Själv så vill jag ju gärna sitta/stå bland Borofansen och då får man antingen köpa på plats eller fixa genom Middlesbrough Official Supporters Club. Mitt i Milwallklacken igen som sist......nej tack :-)

Den dyraste biljetten på Boleyn Ground (Upton Park) kostar £47. Jag gav £32 styck på www.whufcboxoffice.com/ när jag köpte åt grannen som ska se West Ham - Bristol C den 1:a nov. Han har redan får dem hemskickade.

Dubbla priset tycker jag är dyrt iaf. :-)

edison//

Förbokad taxi verkar kanon! Manchester-Middlesbrough tog väl knappt ett par timmar antar jag?

edit. Hittade min reseskildring här :-)

www.borovikings.se/forum/show_post.php?id=17848

0
edison

Ja det var lysande. Ja, tog väl två timmar eller så om jag minns rätt. Sov en bra bit av vägen så ska inte säga att det är med 100% träffsäkerhet men, något sånt.. ;-)

0
Azgore

Får väl bli london resa o se dom borta nästa år då. Fulham - Boro då det väl är svårt att få borta biljetter till t ex Arsenal - Boro? (Klart boro går upp)

Svara på inlägget

Du måste vara inloggad för att skriva